« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
آوای رودکوف:رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: 22 بهمن صحنه  نمایش بیداری و هوشیاری ملت ایران است

 به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،جچت الاسلام سید جواد خاضع در ستاد ایام الله دهه فجر که شنبه 18 بهمن ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: دهه فجر دهه آزادی و رهایی ملت ایران از چنگال ظلم، ستم، استبداد و استعمار است همچنین این دهه  بهار آزادی است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن  نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام است، بیان کرد: این روز بیانگر اتحاد و همدلی مردم و توجه آنان به سرنوشت کشور است و حضور مردم در این روز اعلام انزجار از دشمنان و استکبار جهانی است.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه افتدار و پشتوانه مردمی نظام، نماد پاسداری از ارزش های انقلاب و دست آوردهای آن است .

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: اهمیت انقلاب با محور قرار دادن اصول دین و احکام به پیروزی رسید و اکنون الگویی برای سایر کشورها و ملت های مسلمان جهان شده است اما دشمنان اسلام در تلاش هستند که جلوی الگو شدن ایران اسلانی برای کشورهای مسلمان را بگیرد اما حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد.

وی با شاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل شرایط منطقه دارای اهمیت و حسایت بیشتری نسبت به سالهای گذشته است، عنوان کرد: این روز نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام و  نماد پاسداری از ارزش های انقلاب و دست آوردهای آن است.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از یاسوج، مسیر راهپیمایی در روز 22 بهمن ماه دریاسوج  مرکز استان روز پنجشنبه ساعت 10 صبح از میدان هفتم تیر این شهر به سمت خیابان طالقانی خیابان جمهوری میدان امام حسین(ع) خواهد بود همچنین سخنران  22بهمن در شهر یاسوج آیت الله بهشتی نماینده مجلس خبرگان رهبری دراستان فارس خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: