« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
شیخ نظری:در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) در رأس امور است همه موظف به ورود به صحنه انتخابات هستیم

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

نامزد رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در یاداشتی ،دلایل رد صلاحیت خود را از طرف هیاتهای نظارت بر انتخابات اعلام نمود،  متن این نامه به شرح زیر می باشد .

گفتنی است حجت الاسلام نظری در دور نهم انتخابات مجلس نیز رد صلاحیت گردیده است.
بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ ...﴿توبه 52﴾

بگو آيا براى ما جز يكى از اين دو نيكى را انتظار مى‏بريد ...

امام صادق عليه السلام فرموده:« من روی علی مؤمنٍ روایه یریدُ بها شینَهُ و هدمَ مروّته لیسقُطَ من اَعیُن الناس، اخرجَه الله من ولایته الی ولایت الشّیطان فلا یقبله الشّیطان »

«کسی که به مومنی چیزی را نسبت دهد و بدینوسیله بخواهد او را از چشم مردم بیندازد خداوند او را از ولایت خودش خارج و به ولایت شیطان در می آورد و شیطان هم او را قبول نخواهد کرد»
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:هرکس آبروی مومنی را ببرد مثل آن است که خانه کعبه را خراب کرده و 70 پیغمبر را سر بریده است.

امت شهید پرور و انقلابی و مظلوم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده

سلام علیکم

تکلیف و وظیفه ساقط شدنی نیست و براساس این تکلیف، لزوما باید اقدام کرد.در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) در رأس امور است همه موظف به ورود به صحنه انتخابات هستیم.

گاهی به عنوان کاندیدا و داوطلب و گاهی به عنوان رأی دهنده و انتخاب کننده.اگر چنین باشد مکتب ما می شود آیه ی شریفه ی " إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ " که برد و پیروزی در هرحالتی است و به تعبیر آیه ای دیگر "تجاره لن تبور" تجارتی است که هیچ ضرری در او نیست.

رد باشد یا تایید.رأی بیاوریم یا رأی نیاوریم.هرچه باشد توکل بر خداست و ما در هر حالتی قانون را به تمامه عمل خواهیم کرد و فصل الختام می دانیم.دیگران نیز در این قبال باید قانون را رعایت کنند.خصوصا ناظران و مجریان.

بنده نسبت به رد خود بر اساس تجربه ی دور گذشته که هیچ گونه دلیل،مدرک،سند و هرگونه برهان و استدلالی را ارائه ندادند و تفهیم اتهام نکردند تا فرصت دفاع و تبیین اتهامات مطروحه، باشد و چون می دانستم هیچ تاثیری ندارد بنای اعتراض نداشتم اما در برابرخواست شما مردم مظلوم و صبور اعتراض خود را تحویل داده ام.

متاسفانه بر اساس همان پیش بینی به خواست و اراده ی شما مردم فهیم و انقلابی و بیش از 500 صفحه مستندات و مراجعات حضوری و مکاتبات جمع کثیری از روحانیون،علما و فضلای حوزه های علمیه پاسخ مناسبی ندادند.این بار نیز بنا به خواست شما مردم عزیز که حق بزرگی بر گردن حقیر دارید معترض این حکم نیز خواهم شد و در ادامه عین مکاتبات گذشته را با شورای محترم نگهبان عینا به محضرتان ارائه می دهم.حق خود و ملت مظلوم کهگیلویه بزرگ را به خداوند (جل عظمة) واگذار می نمایم و به خاطر دستمالی قیصریه ی نظام را به آتش نمی کشانم و از همه هواداران خویش تقاضا مندم ضمن آرامش و طمانینه،مر قانون را رعایت فرمایید و بدانید که این کشور و نظام و آینده از آن ماست.

دلایل و مستندات شورای محترم نگهبان برای رد صلاحیت حقیر محضرتان ارائه می شود البته بدانید با اصرار و التماس زیاد، در ساعت ۱۹ پنج شنبه ۱۱/۱۵ بصورت تلفنی این هفت مورد را ذکر کردند.

قضاوت با شما مردم

بی شک تاریخ و حافظه مردم عیار سنج خوبی است و صادقانه نمره می دهد...صادقانه

1- جلسه رهبری در شهر قم را بی نظم یا برهم زدید.

2-دفاع شدید از هاشمی رفسنجانی و اینکه هاشمی برتر از رهبر انقلاب است.

3-طرفداری از میرحسین موسوی.

4-گفتید رای به احمدی نژاد حرام است.

5-برعلیه شورای نگهبان و به نفع آقایان لاهوتی و منطقیان صحبت کردید.

6-طرفداران شما در انتخابات نهم امنیت شهر دهدشت را به خطر انداختند.

7-ضمن جنجال بعض جلسات مجمع نمایندگان طلاب را به تعطیلی کشانده اید.

والسلام
من الله توفیق
وآخرُ دعوانا أنِ الحمدُلله ربّ العالمین
حاج "شیخ خلیل نظری "

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
این اظهار نظرهای شما بقول خودتون که ایت الله هستید ! فتوا هستند نه نظر شخصی بنابراین شما فتوای دادید که رای به احمدی نزاد حرام است.
پس اگر قضاوت با ما است یک ایت الله باید در خصوص مسائل شرعی فتوی دهد نه در مورد مسولان خدوم نظام.بنابراین رد صلاحیت شما صحیح است و شما باید رد صلاحیت می شدید
جریده ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
شیخ ادم پیگیر و فعالی است البته تندرویهای او کار دستش داد
سلام شیخ کجایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
این موضوع کاملا درسته:
ضمن جنجال بعض جلسات مجمع نمایندگان طلاب را به تعطیلی کشانده اید.

پس اگر رفتید مجلس هم نظم مجلس را بهم خواهید زد
نگران نشوید خودت گفتی قضاوت با مردم :D :D :D :D
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: