« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
آوای رودکوف:فرماندار بویر احمد  با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع حرم از کهگیلویه و بویراحمد «شهید سردار ستار اورنگ» را تسلیت گفت

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ،متن این پیام به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه «و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم» است.که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار پاسدار ستار اورنگ که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقای حق نایل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت گفته، برای آن شهید بزرگوار علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسئلت می نمایم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین