« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
 آوای رودکوف-امام جمعه دهدشت گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از ولایت و مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در همایش جشن بزرگ انقلاب در دهدشت ضمن تبریک ایام الله هه فجر به تشریح ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب پرداخت و بیان کرد: ایران اسلامی یک سرزمین بزرگی و متمدنی بود اما در دوران حکومت پهلوی در همه عرصه جزو عقب مانده ترین کشورها به حساب می آمد و به عنوان یک سرباز برای استکبار عمل می کرد، اما بعد از ورود امام راحل(ره) تحول عظیمی در کشور به وجود آمد.

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: انقلاب ما با نفس قدسی حضرت امام(ره) خلق شد و مردم آن روز حمایت کرند و به میدان آمدند و امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی در دنیا می‌درخشد.

وی این انقلاب را ثمره خون بهای شهیدان دانست و اضافه کرد: اگر دانشمندان هسته ای ما نبودند هیچ وقت دشمن با ما مذاکره نمی کرد.
وی بیان کرد: تحولات اقتصادی، فناوری، طبابت، نظامی، هوایی و ژنتیک در حال حاضر همه به برکت انقلاب اسلامی و گام های استوار حضرت امام خمینی (ره) است.

حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از همه مظلومان عالم دفاع می کند و به دنبال تحقق و اهداف و آرمان‌های الهی است.

امام جمعه دهدشت خواستار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی حمایت از قرآن و ولایت و مقابله با دشمنان و استکبار جهانی است.

حسینی خواستار حضور مردم در انواع صحنه ها و مراسمات مختلف ملی و مذهبی شد و گفت: حضور مردم در چنین محافلی انرژی و جان دوباره ای به انقلاب خواهد بخشید.

حسینی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات همراه با شور و نشاط شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: