« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
آوای رودکوف:در پی رد صلاحیت حجت الاسلام نظری ، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره نهم و دهم  ،براداران وی اقدام به انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به مقام عظمای ولایت نموده اند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،متن نامه فوق که به این پایگاه ارسال شده به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حفظ الله
با سلام و آرزوی سلامتی و تندرستی و طول عمر حضرتعالی

این جانبان برادران محمد، علی، جواد و حبیب اله نظری که از روز اول جنگ تحمیلی تا روز آخر به فرمان رهبر و مقتدای خویش لبیک گفته در عمل امتحان وفاداری و التزام به نظام و اصل مترقی ولایت فقیه را به اثبات رسانیدیم و هر چهار نفر به افتخار جانبازی نائل آمدیم و اکنون پا در رکاب ولایت حاضریم در دفاع از نظام و دین اسلام در هر زمان و مکان کما فی سابق جانفشانی نماییم.

غرض از این نوشته این است که برادر کوچک ما حاج شیخ خلیل نظری که طلبه ای فاضل و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم می باشد.

با وجود اینکه متولد 1350 می باشد حدود 6 ماه سال آخر جنگ توفیق حضور در جبهه داشته و همواره مدافع سینه چاک نظام و ولایت بوده تا حدی که به نظر ما بعضاً افراط می کرد. ایشان مروج مرجعیت و اعلمیت حضرتعالی و مدافع سرسخت شما بوده و هست و در دو دوره عضویت در مجمع طلاب حوزه علمیه قم بعنوان نماینده طلاب شهرستان کهگیلویه دورهای پنجم و ششم به ترتیب ریاست کمیسیون طرح و برنامه و آموزش را عهده دار بوده و به جد در مقابل کسانیکه فرمایشات شما را دارای تاریخ مصرف می دانستند پیگیر فرامین  حضرتعالی بوده. و آنان نیز زهر خود را ریختند.

ایشان در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به خواست  اقشار عظیم و مختلف از هم محلی ها نام نویسی نمود که در کمال ناباوری در دقیقه نود پس از تایید صلاحیت در هیئت مرکزی نظارت، توسط شورای محترم نگهبان به استناد بند 3 ماده 28 (عدم ابراز وفاداری به نظام و اصل مترقی ولایت فقیه) رد صلاحیت گردیده و اعتراض وی به جایی نرسیده.

پس از انتخابات در طول دوره مجلس نهم با مراجعه به شورای محترم نگهبان  علی رغم  پیگیری های مکرر هیچ مستندی به وی ارائه نشد. صرفاً مطالبی را شفاهاً بدون سند فرمودند. و ضیق وقت را دلیل عدم احقاق حق دانستند. که با توضیحات ایشان قانع شدند و فرمودند در صورت ثبت نام مجدد تایید صلاحیت خواهید شد  ولی متاسفانه این بار در هیئت  نظارت مرکزی به صرف سابقه رد صلاحیت قبلی به همان استناد سابق رد صلاحیت گردیده. و اعتراض ایشان در شورای نگهبان نیز مقبول واقع نشد. و اجازه ملاقات در محل شورا داده نشد ایشان در نهایت  بصورت تلفنی با اصرار جویای دلیل رد صلاحیت خویش گردید که کارشناس استان مربوطه در پاسخ مواردی را شفاهاً بیان داشتند. مهمترین مورد آن اتهام برهم زدن جلسه سخنرانی رهبری سال 89 در قم عنوان گردید.

اخوی می فرمایند این ادعا کذب محض است چرا که در طول تاریخ عمر شریف رهبری هیچ طلبه ای جلسه سخنرانی ایشان را برهم نزد و گواه من شخص رهبر فرزانه انقلاب است که این ادعا دروغ می باشد  اینک خواست ما چهار نفر جانباز و سرباز فدایی ولایت و نظام اسلامی این است صحت و سقم این موضوع روشن گردد.

تا در صورت صحت بی احترامی ایشان به ولی امر مسلمین جهان از وی اعلام برائت نمائیم. و در صورت کذب بودن اصل موضوع اعاده حیثیت گردد هرچند از قافله تایید صلاحیت شدها جامانده کمترین خواسته ما خانواده ای صددرصد انقلابی و ولایی و رزمنده این است حضرتعالی دستور فرمایید تکلیف اتهامی به این بزرگی را با دلیل قانع کننده برایمان روشن نمایند تا ما تکلیف خودمان را با برادرمان مشخص کنیم.

به امید اینکه دست جمعی به دست بوسی شما شرفیاب شویم و تلخی این بی مهری در کام ما شیرین گردد.

سایه شما مستدام باد.

باتشکر حبیب اله نظری به نمایندگی سایرین

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
احسنت به این درک
برادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
برادر عاقبت تندروی همینه
عاقبت حمایت از هاشمی هم همینه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: