« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۹
در نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان یاسوج ،محمد بهرامی به عنوان گزینه نهایی این شورا انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد بهرامی به اتفاق آرا به عنوان گزینه نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتخاب شد.این انتخابات بین غلام‌محمد زارعی، محمد بهرامی، زینب هاشمی و عنایت محمدپور برگزار شد که در نهایت بهرامی به اتفاق آرا به عنوان گزینه نهایی معرفی شد.در این نشست که با حضور یکصد نفر از اصلاح طلبان شاخص این دو شهرستان برگزار شد بهرامی توانست با کسب 83 رای بعنوان گزینه نهایی این جریان در بویراحمد و دنا انتخاب شود.سید رضا عسکری رئیس مجمع اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا ، ضمن تائید اعلام این خبر، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان با تمام توان پشت سر آقای بهرامی قرار می‌گیرد.بهرامی در نشست با اصلاح‌طلبان با تشکر و قدردانی از حسن اعتماد اصلاح‌‌طلبان، اظهار کرد: من همیشه خودم را از خانواده اصلاح‌طلبان می‌دانستم.حال باید منتظر ماند تا اصلاح طلبان در دو حوزه انتخابیه دیگر استان نیز گزینه های نهایی خود را معرفی کنند. ضمن آنکه اصولگرایان در هر سه حوزه انتخابیه همچنان گزینه های اصلی خود را معرفی نکرده اند.سهم استان کهگیلویه و بویر احمد از مجلس شورای اسلامی سه نماینده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسوج سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
0
البته اقای نیکبخت هم حضور نداشت و با این شرایط هیچکدام از نامزدهای این جریان کنار نخواهد رفت و زارعی بالاترین رای را در این جناح دارد در نتیجه دکتر هدایتخواه برنده قطعی انتخابات است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: