« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
اگر چه به نحوه ی بررسی صلاحیت ها گلایه ای ذکر کرده ایم اما نباید قدر و منزلت و جایگاه شورای نگهبان و اعضا محترم آن مورد هتک حرمت، خدشه و توهین قرار گیرد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

حجت الاسلام والمسلمین خلیل نظری؛در یاداشتی که به این پایگاه خبری ارسال گردیده نوشت:نهاد شورای نگهبان نهادیست مقدس، لازم، ضروری و حساس/بنده در هر شرایطی مطیع قانون خواهم ماند.

گفتنی است حجت الاسلام نظری پیش از این در نامه ای  دلایل رد صلاحیت خود را از زبان شورای نگهبان اعلام نمود .

به گزارش آوای رودکوف ، متن نامه جدید وی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
امت حزب الله و شهید پرور کهگلویه چرام بهمیی لنده لازم است چند نکته را به سمع نظر شما برسانم

۱- بدینوسیله از شرکت پرشور و شعور شما امت مسلمان و ولایت مدار در راهپیمایی وحدت آفرین و همدلی، پشتیبانی و بیعت مجدد با نظام و رهبر معظم انقلاب در روز ۲۲ بهمن کمال تقدیر و تشکر را دارم.بی شک هر قدمی که برداشته اید ان شالله در نزد خدای رب العالمین مأجور خواهید بود.

۲- از ابراز احساسات، تلفنها و پیامهای شما نسبت به این حقیر سپاس گذار و ممنون خواهم بود امید است بتوانم علاوه بر دعای خیر برای شما بزرگواران در این دنیا جبران نمایم.

۳- از تمام کسانی که نسبت به دفاع از رد صلاحیت حقیر اقدام کرده اند: علما و فضلا و طلاب استان به خصوص حضرت ایت الله ملک حسینی، ائمهٔ جمعه دائم و موقت شهرهای یاسوج، لنده، سوق، دهدشت و چرام، اساتید حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، مدیرت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، طلاب و فضلای همشهری، چه آنانی که نامه نوشتند و یا امضا کرده اند و یا زمینه ی ملاقات با بعضی از دست اندرکاران انتخابات را مهیا نموده اند و یا شخصا مراجعه و همراه با اینجانب به نزد بعضی از اعضای شورای محترم نگهبان تشریف فرما شدند و یا به صورت تلفنی از اینجانب دفاع کرده‌اند، کمال تقدیر و تشکر و امتنان را دارم.

۴- از همه ی اقشار جامعه، اصناف و شخصیت های حقیقی و حقوقی به خصوص از عموم مردم از طوایف مختلف هر چهار شهرستان خاصه آنانی که زحمت های فراوانی کشیده اند و روزها و شب ها زحمت پذیرایی از حقیر را تحمل نموده اند، همراهی کرده اند شهر به شهر روستا به روستا منزل به منزل به امید فردای بهتر بر ما منت نهادند خصوصا از طلاب و فضلای همشهری از هر چهار شهرستان چه فارغ التحصیلان از حوزه ی علمیه و چه طلاب عزیزی که در حوزه های سراسر کشور مشغول به تحصیل میباشند و ما را شرمنده ی خود کرده اند کمال قدر دانی و سپاس را دارم و زبان و قلمم عاجز از تقدیر و تشکر از همه شما بزرگواران میباشد فقط میتوانم بگویم اجرتان با آن خدای بزرگ و رحمان و رحیمی که نیتی جز رضایت او در این امر نداشته ایم.

۵- بنده شفاف و روشن مساله ی رد صلاحیت را برای شما تشریح کردم و خدا میداند هیچ چیزی را از شما پنهان نکردم اما به روشن ترین بیان به محضر شما عزیزان مؤکدا عرض میکنم که :

الف. نهاد شورای نگهبان نهادیست مقدس، لازم، ضروری و حساس برای تضمین اسلامی ماندن قوانین جمهوری اسلامی، لذا اگر چه به نحوه ی بررسی صلاحیت ها گلایه ای ذکر کرده ایم اما نباید قدر و منزلت و جایگاه شورای نگهبان و اعضا محترم آن مورد هتک حرمت، خدشه و توهین قرار گیرد.

ب. همه ی ماها عقلا و منطقا باید ملتزم به قانون و ملزومات آن باشیم و ضمن تلاش برای رفع نواقص و دادن مشورت درست و راهکارهای مناسب به مسعولین و مجریان قوانین، اما لزوما و حتماً باید قانون را رعایت کنیم.

قانون بد بهتر از بی قانونی است لذا بنده در هر شرایطی مطیع قانون خواهم ماند. اگر چه من باب امر به معروف و نهی از منکر همه ی ما موظف هستیم در جای خودش و در موقع مناسب و بدون از هوچی گری و بی قانونی، نظرات اصلاحی و مشورتی خود را به مسعولین و مجریان نظام مقدس اسلامیمان برسانیم. بر همین اساس از طریق قانونی دوباره اعتراض خود را به شورای محترم نگهبان تحویل داده ام و منتظر رأی و نظر قانونی آنان خواهم ماند.

ج. همه ی ماها چه مردم و چه مسعولین بدانیم این انقلاب و نظام نورانی مبتنی بر مرجعیت و ولایت، ثمره ی خون شهدا و زحمات علما و مراجع عظام تقلید در رأسشان امام خمینی رحمت الله علیه میباشد بیایید در عمل قدر آن را بدانیم، قدر مرحوم امام، قدر شهدا، قدر ولایت فقیه و شخص ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را در عمل بدانیم و حرمت نگه داریم. فرمایشات و نظرات مقام معظم رهبری را عملا اجرا کنیم. از شعار و چاپلوسی و نفاق در عمل و در قول پرهیز کنیم اگر چنین شد پیرو ولایت فقیه میباشیم.

سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی
به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

خداوند به همه ما توفیق دهد که هرچه فکر و اندیشه میکنیم، هرچه میگوییم، هرچه مینویسم و هرچه عمل میکنیم در جهت رضایت حضرت حق و امام و مولایمان حضرت صاحب العصر و الزمان باشد و باعث دلگرمی و قوت قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله قرار گیرد.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
خلیل نظری

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
تعجب برانگیز است،جناب نظری!
۱۳۹۴
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
خداوند کسانی را که قصد خدمت به ملت ایران و ایران را دارند محفوظ و کسانی را که نظر بد به این ملت و کشور دارند به نابودی بکشان
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
در متن کلمه مسئولین به غلط مسعولین نوشته شده اشتباه املائی است.

پاسخ: سپاسگذاریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: