« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
آوای رودکوف:ستاد انتخاباتی «ستار هدایت خواه» نامزد اصولگرای  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای هر گونه نشست انتخاباتی با هواداران در هتل آزادی را تکذیب کرد

 

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،ستاد انتخاباتی «ستار هدایتخواه » در بیانیه ای نوشت:متأسفانه مطلع شدیم شایعه‌ای در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برگزاری نشست انتخاباتی استاد هدایت‌خواه در عصر روز شنبه ۲۴ بهمن در هتل آزادی انتشار یافته است.

بدینوسیله ضمن تکذیب این شایعه، اعلام می‌داریم تمامی برنامه‌های رسمی استاد هدایت‌خواه تا قبل از شروع تبلیغات رسمی، غیر انتخاباتی بوده و طبق روال همیشگی صرفاً به خاطر دعوت اقشار مختلف مردم شریف بویراحمد و دنا از ایشان برای حضور در جمع و ایراد سخنرانی می‌باشد.

ستاد انتخاباتی استاد هدایت‌خواه، حق خود را برای پیگیری حقوقی موضوع  در قبال سازندگان و انتشاردهندگان این پیام کذب، محفوظ می‌داند.

 باید منتظر بود و دید که چه کسانی، نیاز مبرمی به حضور مردم شریف و حامیان پرشمار استاد هدایت‌خواه در زمان و مکان فوق داشته‌اند.

در پایان یادآور می‌شویم که برنامه‌های رسمی حضور استاد هدایت‌خواه در جمع مردم عزیزمان، صرفاً از طریق کانال رسمی تلگرام و صفحهٔ شخصی ایشان در اینستاگرام، اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین