« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
آوای رودکوف:فرماندار کهگیلویه به همراه رییس شبکه بهداشت و رییس بیمارستان امام خمینی این شهرستان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) از پرستاران دیدار و این روز را به آنها تبریک گفتند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: علی پوزش در حاشیه دیدار با پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب (س) رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.

فرماندار کهگیلویه پرستاری را حرفه ای مقدس و ارزشمند عنوان و با استناد به روایتی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می‌کند.

وی نقش پرستاری را معادل کار پزشکی دانست و بیان کرد: نقش پرستاری و بیمارداری در حفظ سلامت و بازگشت سلامت بیمار، نقش درجه اول است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) آن وارث معدن عاطفه و شجاعت فاطمی مقام پرستار را در دشت نینوا چنان اعتبار بخشید که امروز روز  پرستار  به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

پوزش ضمن تقدیر و تشکر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: این روز بهانه ای برای ادای احترام به کسانی است که با نیت های خالص ارائه خدمات به انواع بیماران می نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: