« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
آوای رودکوف-نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع مردم لنده گفت: انسانها اگر در کنار هم باشند و ظرفیتهای آنها در خدمت آرمانها انسانی و الهی قرار گیرد نتیجه ای جزشکوفایی انسانی بدست نمی آید

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح  امروز در جمع مردم لنده اظهار داشت: در دوران طاغوت حاکمان ظالم و جابر هرگز نخواستند و نگذاشتند ظرفیتهای انسانی شکوفا شود و همه این ظرفیتها  را در خدمت به خود سمت و سو می دادند.

وی با بیان اینکه تفرقه تمامی استعدادها را ویران می کند  افزود: امروز اگر محرومیتی در استان ما وجود دارد ناشی از وجود تفرقه و جدایی هاست .

آیت الله ملک حسینی ابراز کرد:از جمله عواملی که باعث محرومیت بیشتر استان ما شده و در واقع محرومیتها را نهادینه کرده است وجود مباحث اختلاف انگیز  از قبیل :چپی و راستی و البته ظاهرا اینها کم بودند و اعتدالی هم اضافه شد و  گرمسیری و سردسیری ،  بویراحمدی و طیبی و بهمئی و ...بوده است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود:تفرقه و تشتت نه تنها فرد را بلکه جامعه را از مسیر اصلی جدا می کند و بلاشک هرگاه اختلاف به سراغمان آمد شکست خوردیم .

وی ریشه ی بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را ناشی از فاصله گرفتن با ارمانها و اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دانستند و افزودند:هر جا از آرمانها و اصول انقلاب اسلامی دور شدیم فقر و ذلتمان شروع شد و یا به سراغمان خواهد آمد.

آیت الله ملک حسینی در ادامه با اشاره به اینکه عمود خیمه انقلاب از مسیر انتخابات می‌گذرد خاطر نشان کرد: مشروعیت نظام و انقلاب با انتخابات نمود و جلوه بیشتری پیدا می‌کند و در استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت و انتخابات پیش‌رو دارای اهمیت و حساسیت بیشتری است.

نماینده ولی فقیه  در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حضور گسترده در انتخابات صیانت از حکومت، ولایت، نظام و انقلاب است اظهار داشت: مبادا در زمان تبلیغات کاندیداها تحقیر و هتک حرمت شوند و یا نسبت به آنان به ویژه افرادی که رد صلاحیت شدند، توهین شود زیرا این افراد ظرفیت‌های این استان بوده که می‌توانند در پستها و منصبهای بالاتری  مسولیت داشته باشند.

ملک‌حسینی در ادامه تصریح کرد: نباید به خاطر یک کاندید دین خود را به خطر انداخت زیرا همه چیز برای احیای دین است و در خدمت دین ،ولایت فقیه و حکومت و انتخابات و همه برای دین است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: