« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
هدایت‌خواه پیشنهاد پیش‌بینی اعتبارات مادۀ ۱۸۰ را در قانون برنامۀ پنجم داد و امروز تمام مناطق محروم کشور از این قانون بهره‌مند هستند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

 کانال تلگرامی نامزد اصولگرایان بویراحمد و دنا در یاداشتی نوشت:طرح هدایت‌خواه طی ۲ سال گذشته ۲۰۴ میلیارد تومان به استان کمک کرد.
 یکی از طراحان اصلی تصویب اعتبارات ماده ۱۸۰ جهت کمک به توسعۀ استان‌های کمتر برخوردار کشور ستار هدایت‌خواه نمایندۀ بویراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی بوده است.

مردم باید بدانند مهمترین وظیفۀ نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر قانون است و در صورت تصویب قانون خوب می‌توان به توسعه رسید.

 هدایت‌خواه پیشنهاد پیش‌بینی اعتبارات مادۀ ۱۸۰ را در قانون برنامۀ پنجم داد و امروز تمام مناطق محروم کشور از این قانون بهره‌مند هستند و یکی از این استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 نمایندگان فعلی اعتبارات مادۀ ۱۸۰ و کارهای انجام شده از محل این اعتبارات از جمله بهسازی و آسفالت معابر روستاها، بهداشت و ... را از آن خود می‌دانند و یادی هم از سر بی‌انصافی از هدایت‌خواه نمی کنند.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: بهره‌مندی کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات مادۀ ۱۸۰
رئیس این سازمان با اشاره به اینکه میزان اعتبارات پیش‌بینی شدۀ استان از محل مادۀ ۱۸۰ امسال حدود ۱۴۸ میلیارد تومان است گفت: در سال ۹۳ حدود ۵۶ میلیارد تومان اعتبار از محل مادۀ ۱۸۰ به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: