« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
آوای رودکوف:رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از راهیابی  63 ورزشکار کهگیلویه به مسابقات قهرمانی کشوری و آسیایی در سالجاری خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: مسعود تقوی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران یکی از رسته‌های شریف هستند که واقعیات را در جامعه منعکس می کنند و این انعکاس باعث دانش افزایی جامعه خواهد شد.

تقوی نژاد راهیابی ورزشکارن شهرستان کهگیلویه به قهرمان کشوری ، جهانی و آسیایی در سالجاری را 63 نفر عنوان و تصریح کرد: تعداد 7 نفر در رشته های فوتبال، بکس، کشتی، فوتسال و کاراته به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی برگزاری همایش پیاده روی با حضور 80هزار نفر، برگزاری کلاس های داوری ملی و برگزاری کلاس های داوری مربیگیری با حضور کارشناسان برجسته را از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان در سالجاری عنوان کرد.

وی تعداد هیات‌های ورزش دهدشت را 37 تیم عنوان و بیان کرد: از این تعداد 27 هیات فعال مختص آقاین، 12 هیات بانوان فعال و 6 هیات نیمه فعال هستند.

رییس اداره ورزش و جونان کهگیلویه عدم وجود تجهیزات و عدم مدیریت درست از سوی روسای هیات ها را عامل غیرفعال بودن 6 تیم نیمه فعال عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: