« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
آوای رودکوف: حجت‌الاسلام سید لطف الله سپهر طی بیانیه‌ای از ادامه کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ انصراف داد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

متن بیانه ایشان  به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها (سوره مبارکه نساء /58)

مردم شریف و نجیب و انقلابی کهگیلویه و لنده و بهمئی و چرام
سلام علیکم
با نهایت احترام و تبریک آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد امام عزیز و شهدای والامقام و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری و سپاس بی کران از الطاف صمیمانه شما به فرزند ایثارگر و علاقه مند به خدمتگزاری ، بر خود فرض دانستم تا با شما ولی نعمتان خود و صاحبان راستین انقلاب مطالبی  را در میان بگذارم.

اول: موسم انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به مانند بهار، موعد شکوفایی و پویش و جنبش و شادابی سیاسی و اجتماعی در ملت ماست که از ثمرات مبارک تحقق مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است؛ این گونه است که ایران پس از انقلاب اسلامی، الگویی نوین از حاکمیت یک ملت بر مقدرات خویش شده است.
از این دیدگاه، هرگامی برای پرنشاط تر شدن صحنه ی انتخابات و دمیدن بر گرمای امیدواری مردم برای حضور در میدان تصمیم گیری برای سرنوشت خویش، تکلیفی است بر دوش همه ی فرزندان و متعلقان فکری انقلاب و متعهدان به میثاقی که با خون شهیدان این راه راستین مستند شد یعنی قانون اساسی.  این حقیر نیز که خود را از سلسله سالکان راه انقلاب و بالندگان هوای آن و روییدگان در دامان جمهوری اسلامی می دانم، با همین نیت و هدف وارد صحنه انتخابات شدم.

لذا با توجه به حضور دیگر فرزندان صدیق و شفیق این مسیر در عرصه انتخابات که عناصری با تحصیلات دانشگاهی، مجرب، کارآمد در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی و با سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی و منتصب به احزاب و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی هستند، این واجب کفایی یعنی فعال نمودن میدان انتخابات و رقابت و ایجاد شوق در مردم را محقق شده و هدف را دست یافته می بینم که این امر مبارک این بنده حقیر را از ادامه حضور در صحنه انتخابات را معاف می نماید.

دوم: ضروری است در این زمان خروج از میدان نشاط یافته سیاسی و اجتماعی موسم انتخابات، از کلیه ی عوامل برگزاری انتخابات از حوزه اجرا تا نظارت، از زمان ثبت نام تا بررسی صلاحیت ها، به ویژه شورای محترم نگهبان و هیئت های محترم اجرایی و نظارت شهرستان و استان تشکر و تقدیر نمایم.

سوم: بر خود واجب می دانم با اعلام انصراف خویش از ادامه شرکت در رقابت انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بزرگ، بهمئی، لنده و چرام، از تمامی همراهان، حامیان و بستگان عزیز که خالصانه و صمیمی و مجدانه و با اتکا به انگیزه های ناب انقلابی و نیات خالص میهن دوستی از این فرزند طلبه و بسیجی خویش حمایت کردند و با هم دلی و هم زبانی بی مانند، قوت قدم های این خدمت گذار خود بودند، کمال امتنان را به جا آورده و پاس این محبت، دست ادب بر سینه نهاده و پیشانی سپاس بر درگاه ایزدی بر زمین نهم.
چهارم: به حکم «وذکر فإن الذکرى تنفع المؤمنین» مقتضی است در این برهه حساس توصیه هایی خیرخواهانه به مردم شریف و کاندیداهای محترم داشته باشم تا بیش از پیش شاهد رونق رقابت منصفانه و سالم و انتخاباتی امیدبخش و پرنشاط باشیم:

• توجه ویژه به قانون مداری و رعایت اخلاق اسلامی با محوریت نصایح امام راحل (سلام الله علیه) و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)
• پرهیز جدی از تخریب شأن و شخصیت افراد و رعایت حق الناس و دوری از آلوده کردن اذهان به تهمت و هتک حیثیت ها و مشوش کردن روح جمعی مردم و فاصله گرفتن از مثلث ریشه سوز آرمان های عظیم انقلاب یعنی زرو زور و تزویر و رعایت صداقت در اعلام برنامه ها و وعده ها.

پنجم: مردم عزیز حوزه کهگیلویه بزرگ، بهمئی، لنده و چرام!

انتخابات صحنه ی رقم زدن سرنوشت خویش با تجمیع تک تک آرائی است که آگاهانه و با تحقیق در صندوق ها ریخته می شود. فردای بهتر ما وابستگی تامی به دقت و نکته بینی و بصیرت در بررسی برنامه ها و سوابق و توانمندی و ولایت مداری و توان و انگیزه پیگیری مطالبات شما از سوی کاندیداها دارد. شرکت در انتخابات امری است واجب اما مقدمه ی واجبی نیز دارد که بر صحت و نتیجه ی انتخاب بسیار مؤثر است و آن تلاش برای شناخت اصلح است که بی شک سستی در این وظیفه خطیر دینی و میهنی، ما مدیون آینده جوانان چشم انتظار بهبود شرایط موجود و نیز شرمنده مجاهدت های امام عزیز و خون شهیدان انقلاب خواهد نمود.
ششم: خداوند متعال را شاکرم که به این حقیر توان تشخیص داد که وقتی صحنه را پرشور از حضور حاضران می بینم، دوش خویش را از زیر این بار سنگین بیرون کشیده تا خدای ناکرده در فردایی که دور نیست شرمنده مطالبات به حق شما و چهره های محرومیت زده و بیکاری های  جوانان وامانده از کار و ناهنجاری های مزمن شده نباشم. سخن امروز این حقیر، سخن روز آمدن است که اگر جبهه اصولگرایی اجماع نماید و پیشکسوتان روحانی مقبول مردم ورود ننمایند، خواهم ماند اما حال که آن شرایط محقق نشده، بدیهی است که بر عهد خود مانده و تکلیف را از خویش ساقط شده می بینم.

امیدوار بودم که در سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی، حرکت های سیاسی دوستان و همراهان جبهه عظیم اصولگرایی، معطوف به خدمت باشد و براین اساس شایسته سالاری و خدمت رسانی را که همان میثاق و تعهد نخستین بزرگان و شهیدان حزب جمهوری اسلامی و مؤتلفه اسلامی بود را سرلوحه خویش قرار دهند؛ مسیری که در پی احیای مدیریت دینی در جهان اسلام و اثبات کارآمدی دین در صحنه مدیریت جامعه است که متأسفانه آنچه شد نه شایسته بود و نه بایسته و اتخاذ تصمیماتی دون شأن آن سابقه عظیم انقلابی و دینی و خارج از عرف تشکیلاتی و بدون توجه به پیشینه افراد و کارنامه مدیریتی آنها و اتخاذ روندی قومیت زده در قالب و شکل تشکیلاتی در این جبهه، خدشه بر اعتبار آن بوده است که امیدوارم از این تجربه برای اصلاح امور و بازگشت به اصول اساسی این جریان ولایی و انقلابی بهره گرفته شود و همراهان و دوستان بر اصول اساسی این مسیر پایبند و متعهد باقی بمانند.


والسلام علیکم و رحمه الله
سیدلطف الله سپهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: