« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
آوای رودکوف -سردار هاشمی در جمع هوادارن خود در سوق گفت: تنها هدف من فراهم کردن زمینه اشتغال زایی در این شهرستان است و تمام تلاشم بر این است معضل بیکاری برای همیشه از این شهرستان رخت بر ببندد

 به گزارش خبرنگار پایگاه‌ خبری آوای رودکوف از دهدشت: سردار عدل هاشمی‌پور در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم شهید پرور بخش سوق با توجه به حضور پرشور مردم این بخش در این هوای گرم از نبود سالن سرپوشیده در سوق انتقاد کرد و گفت: سوق پایه علم و فرهنگ است و تاکنون به آن چیزی که حقش بوده نرسیده است.

کاندیدای انتخابات حوزه کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از پدر معنوی این شهرستان حجت‌الاسلام میراحمد تقوی حضور خود در این دور از انتخابات را، رایزنی این شخص بزرگوار و نمایندگان قبلی عنوان کرد.

هاشمی‌پور خدمات انقلاب طی 37 سال را یادآور شد و گفت: کارهای ارزشمندی طی این مدت در استان ما صورت گرفته است اما هنوز آنچنان که باید کار نشده و نیاز جدی به تحول جدیدی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: می طلبد با همکاری و همدلی و به دور از هرگونه باند بازی و سیاسی کاری کارهای زیربنایی و توسعه ای را در استان و به تبع در این شهرستان به سرانجام برسانیم.

هاشمی‌پور در ادامه جنگ نرم دشمن علیه کشورمان در ابعاد مختلف را یادآور شد و عنوان کرد: با رهنمون های رهبر معظم انقلاب و در دستور کار قرار دادن این رهنمون ها تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

وی انجام کارهای شخصی  را باعث زمین گیری بسیاری از جوانان دانست و تصریح کرد: بنده دنبال کارهای عام‌المنفعه و اشتغال زایی برای جوانان منطقه‌ام خواهم بود و جوانان را به ماهی گیری سوق خواهم داد.

این کاندیدای انتخابات با توجه به انواع پتانسیل ها و بسترهای توسعه از جمله کارخانه‌جات و کشاورزی در کهگیلویه، هدف خود را اشتغال زایی به دور از هرگونه گرایش‌های اصلاح‌طلب و یا اصول گرایی عنوان کرد.

هاشمی پور اظهار کرد: بنده تاکنون در محرومیت‌زدایی برای این استان هیچ گونه کوتاهی نکرده‌ام و تاکنون زمینه قریب به 3هزار نفر در این استان را در انواع پروژه‌ها و کارخانه‌جات فراهم کرده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: