« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
آوای رودکوف: دکتر ولی الله شجاع پوریان رئیس ستاد تبلیغاتی دکتر وکیلی، کاندیدای دهمین دوره از انتخابات مجلس شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،دکتر شجاع پوریان در جلسه شورای مرکزی ستاد تبلیغاتی که امروز برگزار شد گفت:“بسیار ممنونم از آقای دکتر وکیلی و همه دوستانی که اعتماد کردند. به نظر من هیچکس رئیس ستاد نیست . همه ما مسئولیتمان مشترک است.افتخار می کنیم در خدمت یکی از فرهیختگان قومی مان باشیم که از ظرفیت ملی و به حمد الله بین المللی برخوردار است. یکی دو روز قبل عرض کردم که همه کاندیداها به عنوان اعضاء ائتلاف اصلاح طلبان ظرفیت رای آوری دارند اما حاشیه هایی مثل ظرفیت شرایط قومی و جغرافیایی و تاریخی و صنفی باعث تغییر نوسانات این ظرفیت ها می شوند.یکی در تهران دو میلیون رای می آورد و یکی چهارصد هزار تا. از دوستان خواهش می کنم برنامه ریزی خوبی برای استفاده از این ظرفیت ها داشته باشند. بدون اغراق شرایط دکتر وکیلی بی نظیر است.

باید از همه امکانات استفاده کنیم تا تأثیر مستقیمی بر افزایش سبد آرای لیست اصلاح طلبان داشته باشیم و انشالله نتیجه آن در روز بعد از انتخابات مشخص می شود.”

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: