« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۵
ستار هدایت‌خواه در اجتماع با شکوه  مردم سی‌سخت از ایشان گفت: نماینده مجلس باید نمایاننده شخصیت مردم یک منطقه باشد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

  نامزد اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا  در اجتماع بزرگ مردم سی سخت افزود :نماینده مردم باید در مجلس به کارها و وظایف خود عمل کند و به دنبال کارهای شخصی نباشد. در دوره نمایندگی به دنبال کارهای شخصی نبودم؛ نه مؤسسه اقتصادی داشتم و نه پیمانکار بودم و نه به دنبال منافع فامیل‌های خود بودم. باید مطمئن باشیم که این امانت به دست انسانی امین سپرده شود نه انسانی که به فکر پرکردن جیب اطرافیان خود می باشد

 استاد هدایتخواه  با انتقاد شدید از کسانی که به دنبال فامیل‌گرایی بوده و به نیروی انسانی متخصص هیچ توجهی نداشته‌اند، گفت: این‌ها حتی به فکر طایفه خود هم نبوده‌اند و حتی به ایل خود هم توجه نداشته‌اند بلکه تنها به فامیل اندیشیده‌اند. نگاه فامیلی در چهار سال گذشته باعث شده است تا نیروی انسانی شایسته دنا مظلوم واقع شود.

ایشان در ادامه اظهار کرد: برای گرفتن بودجه نباید دریوزگی کرد؛ بلکه اگر نماینده در مجلس قدرت داشته باشد می‌توان بدون ذلت و دریوزگی بودجه را برای منطقه خود بگیرد.

 *نماینده نباید روحیه معامله‌گری و دنیاطلبی داشته باشد. اهل رانت خواری نباشد و در مقابل تخلفات سکوت نکند. با عزت باشد و در مقابل تهدیدها استوار باشد.

*وظیفه نماینده مجلس نظارت و قانون‌گذاری است که با این دو راهکار می‌توان مشکلات مردم را نیز برطرف کرد.

* به پشتوانه هشت سال تجربه مفید و موفق نمایندگی و آشنایی به قانونگذاری ، شناخت مشکلات منطقه و دغدغه‌های مردم ،در صحنه حضور یافته‌ام.

 *خدماتی مانند گازرسانی به روستاهای دنا تا مرز چهارمحال، آسفالت کردن اکثر جاده های شهرستان، افزایش دوبرابری فضاهای آموزشی و چهار برابر کردن فضاهای ورزشی شهرستان دنا در طول هشت سال نمایندگی‌ام هدیه ای بود که به مردم شریف شهرستان تقدیم کردیم.

* سفارش می‌کنم که طرفدارانم در طول مراحل انتخابات آرامش خود را حفظ کرده، از تخریب دیگر کاندیداها بپرهیزند و خدای ناکرده دینتان را به خاطر دنیای من یا دیگران خراب نکنید .

*به شایعات و دروغ‌پردازی‌ها توجه نکنید. شاید برخی که احساس باخت کنند بخواهند بازی رابه هم بزنند. شما که برنده انتخابات هستید مراقبت کنید.

*ارادتمند و خادم همه مردم شریف شهرستان دنا هستم که در عرصه های مختلف خوش درخشیده‌اند ان‌شاالله #دنا_دوباره_در_اوج خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: