« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
آوای رودکوف:حجت‌الاسلام محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع پرشور مردم بهمئی گفت: موحد از جنس مردم است و برای مردم خواهد سوخت

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: حجت الاسلام سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم پرشور مردم بهمئی با توجه به حضور بی نظیر مردم این شهرستان افزود: خوشحالم بعد از هشت سال فراق، امروز در جمع پرشور شما خوبان هستم و تاکنون چنین جمعیتی این استادیوم به خود ندیده بود.
کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه همراهی ایل بهمئی با نظام اسلامی را برگ زرینی از افتخارات مردم این شهرستان برای ملت ایران عنوان و بیان کرد: بهمئی به گواه باستان شناسان گهواره تمدن ایران نام گرفته که اکنون به گمنامی مشهور است.

وی ظرفیت ها و پتانسیل این شهرستان در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و گردشگری را یاد آور شد و گفت: بهمیئی گچساران کهگیلویه است از نظر اقتصادی، چرا که ذخایر نفتی این خطه توانایی این را دارد که جوان های این شهرستان در در عسلویه و ماهشهر آن ها را غیر بومی خطاب نکنند.

موحد با توجه به آثار گردشگری خوب این شهرستان از برم الوان تا کوه ماغر و تنگ سروک گفت: اگر طی سالیان گذشته کارهای لازم در خصوص جذب گردشگران انجام می شد می توانست سهم بزرگی در اقتصاد این منطقه ایجاد کند.

این کاندیدای انتخابات عنوان کرد: با وجود همه این ظرفیت ها نباید هنوز چهره محرومیت بر چهره بهمئی حک شده باشد، باید حرکت کنیم تا بهمئی آن شود که لیاقت مردمانش را دارد.

وی نمایندگی خود در دهه هفتاد برای این شهرستان را افتخاری برای خود دانست و تصریح کرد: خوشحالم در آن زمان در شرایط خود و در حد امکانات گام های مهمی برای این شهرستان بر داشته ام.

موحد در همین خصوص ادامه داد: در دورانی که بهمئی شهرستان شد شهرستان شدن یک امر محال بود اما با لطف خدا و وحدت همه نیروهای این شهرستان با گرایش های مختلف توانستیم شهرستان بودن را برای این منطقه انجام دهیم.

وی احداث جاده، برق، کمک به توسعه شهری، احیاء طرح‌های کشاورزی و... را از جمله خدمات خود به شهرستان بهمئی عنوان کرد.

موحد بیکاری و نبود اشتغال را مهم ترین معضل و مصیبت برای جوانان این شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: بنده با برنامه آمده ام همان طور که قبلا توانستم مشکلات روستاها و بخش های این شهرستان برطرف کنم این قول را میدهم در صورت راه یافتن من به مجلس و روزی که این منطقه را ترک کنم یک روستا بدون بدون امکانات لازم نباشد.

کاندیدای انتخابات حوزه کهگیلویه با اشاره به نمایندگی خود طی 20 سال در حوزه کهگیلویه و خوزستان گفت: موحد از جنس و مردم و برای مردم خواهد سوخت، تو این دوران جز یک بار سفر خارجی داشته؟ و لذا با توجه به  تجربه 20 ساله ام و تعامل با دولت و دستگاه های اجرایی کشوری همان طور که از محرومیت عبور کردیم از مسیر نبود اشتغال هم عبور خواهیم کرد.

موحد بیان کرد: قبل از ثبت نامم تمام رایزینی های در خصوص سرمایه گذار برای ایجاد کارخانجات و ایجاد اشتغال را انجام داده ام و مسیر هایی را فراهم کرده ام و امیدوارم که خداوند این توفیق را بدهد که بتوانم این مسیر ار با اقتدار عبور کنم.

وی تصریح کرد: همه ما فرزندان انقلاب و مرید رهبری و تابع دولت و مقررات و آسایش و آرامش هستیم و لذا مخالف هرگونه بی نظمی و حرکت نابجا در انتخابات هستیم و چنین حرکات ناشایست را محکوم می کنیم.

گفتنی است در حین سخنرانی حجت الاسلام موحد و هنگامی که وی از خدمات خود به مردم شهرستان بهمئی سخن می گفت جمعی از مردم  با شعار دروغه دروغه به سخنان وی واکنش نشان دادند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهید بیکاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
1
0
سلام بر بی باوران. آقای موحد یک دهنه مغازه طلافروشی جنابعالی در دبی میلیارد دلار طلا داره و کارخانه چای العطور مال جنابعالیه و هر گنج توزیرنا بود بردی فروختی تو دبی حالا میگی بچه هات ماشین ندارن سهام کارخانه های بنز و تویوتا مال توئه. فکر کردی دهه هفتاده داری دروغ میگی. :eek: :eek: :lol:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: