« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
موحد: در راستای مسیولیتی که متوجه بنده است واحساس دینی که دارم همراه مردم تا بدینجا آمدم  و با امیدواری ادامه مسیر را طی می کنم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: حجت‌الاسلام سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم دیشموک گفت: در راستای مسیولیتی که متوجه بنده است و احساس دینی که دارم همراه مردم تا اینجای مسیر آمده ام امیدوارم ادامه مسیر را طی کنم.

موحد با اشاره به اظهارات رقیب خود مبنی بر اینکه قرار نبود وارد عرصه انتخابات شوم با بیان اینکه تصمیم با ماست نه دیگری گفت: بنده هیچ زمانی با اختیار خود به میدان وارد نشدم آنچه مارا وادار کرد وارد عرصه شوم و خود را در این میدان عرضه کنم خواست و لطف مردم وتقاضای مردم بود.

کاندیدای انتخابات مجلس دهم افزود:ما در کدامین میدان با میل و رغبتمان وارد میدان شدیم؟مردم دیدند،چشیدند وشاهد بودند کسی که همراه آنها گام برداشت موحد بود لذا این مردم نمی توانند شاهد باشند که موحد را در میدان انتخابات تنها بگذارند از محالات است.
موحد تصریح کرد: در طول ۱۰ روز نوکر مردم به خواست مردم آمد گفت ایها الناس من به خواسته شما آمدم مردم گفتند راه ۲ساله که بعضی هابا تلاش میروند ما طی ۱۰ می رویم.
وی تصریح کرد: مردمی که در بدترین شرایط زندگی اش اداره میشد محصلی که در زیر برگ های بلوط درس میخواند و کسیکه فضای ٱموزشی ،بهداشتی،دبیرستان،برق وسایر زیرساخت ها را آورد موحد بود.
موحد تصریح کرد: جمعیتی که در چرام ،بهمیی، دیشموک تاکنون شاهد بودیم وجاهای دیگرنیز شاهد خواهیم بودجمعیتی است که عشق به نظام،انقلاب و عشق به آرمان های دینی و سیاست وروحانیت یعنی عشق به آرمانهای دینی دارند و از نوکرخود خواستند که وظیفه ورود به میدان داری بر همین اساس خود را عرضه کردم و قطعا امیدوارم به لطف خدا پیروز میدان هستیم.

موحد افزود: در راستای مسیولیتی که متوجه بنده است واحساس دینی که دارم همراه مردم تا بدینجا آمدم امیدوارم ادامه مسیر را طی میکنم.

کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: ۸سال نبودم الان با طرح نو و برنامه وبا جهش استثنایی آمدم.

وی حل مشکل سد لیراب را از برنامه های خود برشمرد و بابیان اینکه در ادواری که نماینده این حوزه انتخابیه بودم برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم جلوی احداث سد در پایین.دست را گرفتم گفت:بعد از پیروزی اولین مسیولیتی که متوجه خود میبینم وازتمام توان وقدرت برای احداث سد استفاده خواهم کرد.

موحد افزود:همان طور که بهمیی گرمسیررا به شهرستان ارتقا یافت بهمیی سردسیر(دیشموک) را شهرستان خواهم کرد.

موحد با بیان اینکه اگر قولی میدهم قولی است که محاسبات همه جانبه را بررسی کرده ام گفت: الان هم قول میدهم شهرستانی شدن دیشموک ،برون رفت از حالت موجودبا احداث جاده پیگیری میکنم واز منطقه بهمیی دیشموک یک منطقه برخوردار با تمام معنا فراهم وزمینه بروز در شان وجایگاه فراهم شود.

موحد در پایان سخنانش گفت:بعضی ها از من میخواهند جواب اظهارات دیگران را بدهم بنده عرض میکنم چون شما معتقد به پیروزی در انتخابات هستید به فرمایش این عزیزان جوابی نخواهم داد.

موحد تصریح کرد: باید نظم، آرامش و امنیت را مد نظرقرار دهیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
خیلی مطمئن میحرفه. این پشتش خیلی گرمه. مردم کهگیلویه خیلی بدبخت و ساده لوحن که گول حرفهای داغ ایشان را با رای دادن مجدد میخورند. متاسفیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین