« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
عدل هاشمی پور:به فضل خداوند در این دوره برنده انتخابات این جنازه است و قصد کردم تمام عمرم را وقف جوانان کنم و برای  اشتغال و کارهای عام المنفعه آمده ام

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،سردار عدل هاشمی پور در نطق انتخاباتی خود در جمع باشکوه مردم شهرستان لنده با بیان اینکه : بچه سازندگی و عمران و آبادانی ام و از حواشی و حاشیه سازی بیزارم افزود:مطمئن باشید به فضل خداوند در این دوره برنده انتخابات این جنازه است و قصد کردم تمام عمرم را وقف جوانان کنم و برای  اشتغال و کارهای عام المنفعه آمده ام.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ اظهار کرد:اولین شاخص توسعه ،توسعه نیروی انسانی است که ما در این زمینه کم داریم و متاسفانه در 37 سال گذشته نتوانسته ایم در این زمینه توفیقی را کسب نماییم.

سردار هاشمی پور بیان کرد:امروز اگر این حرف را می زنم در حالیست که هیچ مسولیتی در استان نداشتم اما آمار دارم که صدها مدیر پروژه،صدها معاون اجرایی ،صدها مباشر عملیات خاکی و...تربیت کردم اما آیا نمی شد در این 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی حداقل هرسال یک نفر نیروی لایق و کاردان در مرکز می کاشتیم تا امروزه مشکل گشای مردمان خوب این استان باشند.

هاشمی پور اظهارکرد: من بچه عمران و آبادانی ، سازندگی ،توسعه و عمران ، باند و فرودگاه،  جاده و بزرگراه و توسعه کشاورزی وآشکار کردن معادن پنهان و بچه نفت و گاز و راه آهنم.

ایشان در ادامه خطاب به مردم و نامزدهای انتخابات گفت:در محضر خدای سبحان سوگند یاد می کنم که نیاز به قدرت و پست و مقام ندارم و تاکنون فارغ از تفکرات اصولگرایی و اصلاح طلبی ،گرمسیری و سردسیری ،بویراحمدی و کهگیلویه ای ،طیبی و بهمئی و صرفا برای رضای خدا  به مردم خدمت نمودم و دهها سد و بزرگراه و مدرسه و درمانگا و مسجد و ....ساختم و در اختیار مردم قرار دادم و اگر مزاحمتها و حرفها و محدودیتها نبود الان هیچ منطقه و دهستانی بدون درمانگاه نبود.

ایشان همچنین عنوان کرد در 32 سال گذشته در شهر دهدشت ماندم و علیرغم اینکه می توانستم در قم و سایر استانها مسولیت داشته باشم اما صرفا بخاطر خدمتگزاری به مردمم آنها را رها نکردم و ماندگار شدم.

سردار هاشمی خطاب به نامزد رقیب خود گفت:برادر عزیز،کاندید محترم،به فرض اینکه صورتجلسه ای بین 1+4 نوشته شده باشد اما تو که کاندیدای تهران بودی و من کاندید کهگیلویه اینها چه ارتباطی باهم دارند.

وی خاطر نشان کرد در همه مراحل چه قبل از ثبت نام و چه بعد از ثبت نام با آنها مشورت کردم وحتی بعد از وقفه ای که برایم ایجاد شد رفتم و مشورت کردم و گفتند بروید و کارتون را انجام بدهید.حال به این برادر عزیز توصیه می کنم که وضعیت فعلی که می بینم و مطالعه می کنم وضعیت قبلی نیست .این مردم و جوانان هوشیار هستند .آنها همه ی عملکردها و گذشته ها را مطالعه و بررسی کردند و انتخاب نمودند و می دانند که بنده یک نیروی فنی هستم و با عملکرد ما از ایران تا خارج از مرزها آشنا هستند.

عدل هاشمی همچنین با تقدیر از آیت الله آ میر احمد تقوی خطاب به رقیب خود گفت:از ابتدا نه کسی من را می شناخت و نه رقیب من را و ما بواسطه این مرد بزرگ  به مردم معرفی شدیم اما ای کاش به ایشان رحم می کردید و حرمت او را حفظ می کردید .

سردار هاشمی در پایان گفت:حدود یکسال است که سند جامع سلامت ،ورزش ،گردشگری،راه سازی و مسکن  و بهداشت و درمان را از استانهای توسعه یافته بعنوان الگو گرفتم و وارد عمل شدم.

وی به مشکلات شهرستان لنده هم اشاره کرد و مهمترین مشکل این شهرستان را بن بست بودن آن دانست و تصریح کرد لنده با اتصال به جاده اصفهان و قلع رئیس و خوزستان از بن بست خارج خواهد شد که این از اولویتهای من می باشد.

نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ از مسولان نظامی و انتظامی ، فرمانداری و شورای اداری شهرستان و همچنین امام جمعه ،شهردار و شورای اسلامی شهر لنده تقدیر و تشکر نمود و از مسولان امنیتی و اطلاعاتی درخواست نمود تا مراقب باشند مردم استانهای همجوار و آرای بیرون از مرزهای حوزه انتخابیه برای مردم ما تعیین تکلیف نکنند.

گزارش تصویری:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: