« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
آوای رودکوف:حجت‌الاسلام محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع پرشور مردم قلعه رییسی گفت: آمده ام تا خدمت‌گذاری را به مردم عرضه کنم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: حجت‌الاسلام سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم قلعه رییسی با اشاره به دوری هشت ساله خود از عرصه انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: نمی دانم چرا وقتی نام موحد در عرصه انتخابات مطرح می شود لرزه بر اندام برخی ها می افتد.

موحد تصریح کرد: مگر نه این است که همه ما معتقدیم میزان رأی ملت است و مگر نه اینکه در نظام اسلامی و الهی زندگی می کنیم و معیارهای دینی و اسلامی حضور مردم در پای صندوق های رای است.پس این همه عصبانیت چرا؟”این تذهبون؟”

این کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه با اشاره به سخنان یکی از کاندیداها که در نطق روز گذشته خود گفته بود موحد را رقیب خود نمی دانم افزود: به این شکلی که نقل می شود من که رقیب شما نیستم چرا داد و عصبانیت راه می اندازی؟

موحد با بیان اینکه روز هشتم اسفند معلوم می شود که مردم چه تصمیمی خواهند گرفت گفت: آن تصمیم هر چه باشد و هرکه باشد برای همه مطیع و قابل احترام است.

وی افزود: این مردم اند که رقیب را تعیین می کنند و می توانند تشخیص دهند چطور ممکن است این جمعیت عظیم اینجا جمع شوند.

موحد با باین اینکه مدام می گویند چه کردیه ای؟! چه نکرده ام؟؟اکثر جاهایی که الان بعضی ها با ماشین آخرین سیستم می روند من با پای پیاده طی مسیر کردم.

وی افزود: امدم تا خود را به مردم عرضه کنم برای اینکه خدمت گذاری را به شکل دیگری به مردم عرضه دارم.

موحد با بیان اینکه با سیاه نمایی عملکرد گذشته خدمات نظام و انقلاب را زیر سوال نبرید گفت: کارهایی که صورت گرفته خدمات نظامی است که مرید انقلاب و نوکر مردم در شکل دهی به این سمت و سوی نقش اول را ایفا می کرد.

موحد افزود: با طرح و جهش نو آمدم و برای رفع معضل بیکاری با برنامه هایی از پیش طراحی شده به لطف خدا گام برمی دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: