« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
 آوای رودکوف:حجت الاسلام موحد در نطق انتخاباتی خود در شهرستان لنده با بیان اینکه در آستانه یک آزمون الهی قرار گرفته ایم  افزود: این آزمون روز جمعه از تک تک ماها به عمل خواهد آمد و ما باید خودمان را برای این آزمون آماده کنیم

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

نامزد حوزه انتخابیه کهگیلویه ، بهمئی ،چرام و لنده در ادامه اظهار داشت:

*انتخابات پیش رو یک امر ساده و معمولی نیست زیرا شما نمی خواهید وکیل یک پرونده در دادگاه را تعیین بلکه می خواهید کسی را برگزینید که از یک اقتدار و توان منحصر به فرد  در قانون اساسی برخوردار است.این نماینده کارش فقط قانونگذاری و نظارت بر قانون نیست بلکه فراتر از این می تواند رئیس جمهور و وزرا را نیز استیضاح کند.

*امروز جنگ جنگ آب و برق و جاده نیست بلکه مشکل امروز مردم ما بیکاری و عدم اشتغال جوانان است .

*وی به ظرفیتهای شهرستان لنده اشاره کرد و گفت:شنیدم می خواهند معدن مهم فسفات لنده را به جای دیگری انتقال دهند که من اجازه نخواهم داد زیرا نفع آن باید به جیب مردم لنده برود.

*ایشان بحث گردشگری شهرستان لنده را یکی دیگر از اولویتهای خود دانست و اظهار کرد منطقه موگرمون و سایر مناطق این شهرستان دارای این پتناسیل خوب هستند که باید به آن توجه شود.

*بعضی ها در خصوص رابطه ی من با آقای میر احمد تقوی مطالبی را بیان می کنند و با اشاره به کوه سیاه لنده گفت اون کوه سیاه میراحمد است و آن دره پای کوه جایگاه من هست و بنده محلی از اعراب نزد این عالم نیستم و در راستای افکار و سیاستهای او گام بر می دارم.

*قانون و مقررات برای من فصل الخطاب است و هواداران من نیز باید چنین باشند.

*در همه مناطق و از جمله سرفاریاب رای آوری خوبی دارم و به همه شما اعلام می کنم پیروز این میدان هستم و در صورت پیروزی کلنگ بیمارستان لنده را خواهم زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: