« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
سردار عدل هاشمی گفت: چنین سخنی از کجا آب می خورد که نماینده ای در ملا عام اعلام می کند اگر شما حتی یک رای هم به من ندهید پیروز میدانم

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سردار عدل هاشمی پور عصر امروز در آخرین نطق انتخاباتی خود در جمع مردم چرام با اشاره به سابقه کاری خود، اظهار داشت: بنده از سال 1367 تاکنون توفیق داشتم حدود 5 سال و نیم شهردار شهرهای دهدشت و مسجد سلیمان باشم و در طول این 5 سال نیز 4 بار به عنوان شهردار نمونه انتخاب شدم که نامه ها و اسنادشان نیز موجود است.

وی افزود: بنابراین باتوجه به این سابقه کاری مبلمان شهری را خوب می فهمم، ورودیهای شهرهایی که در خور و شایسته مردم نیست را خوب می فهمم، بلوار و فضای سبز، خیابان سازی، جدول گذاری، کانال آبهای سطحی، پل عابر پیاده و پل ماشین رو را خوب می فهمم.

این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورودیهای شهرهای دهدشت و چرام در خور مردم نیست، خاطرنشان کرد: بنده تخصصم در ساخت و ساز پروژه های شهری و روستایی می باشد بنابراین اگر مردم شهرها و روستاهای ما مشکل آب و گاز دارند بیایند در این باره از اطلاعات من سوال و کمک بگیرند.

هاشمی پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز عزیزی در دهدشت فرمود که مگر می توان کارخانه را در هوا و با هواپیما آورد، گفت: ای کاش این عزیز متوجه می شد تکنولوژی یعنی چه و می دانست صنعت و تولید یعنی چه تا با او به مناظره می نشستیم .

پایگاه خبری چرام,عدل هاشمی,کنایه به موحد

وی افزود: اگرچه من از فقه، حقوق و رساله چیزی متوجه نمی شوم ولی گرایش و تخصص من در صنعت بوده و 26 سال در پتروشیمی و کارخانجات صنعتی مشغول بوده ام بنابراین تو و دوستانت نمی توانید با این سخن ها من را هوا کنید.

 
این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این فرد گفته من برای مبارزه با بیکاری آمده ام، تصریح کرد: ریشه این بیکاری ها و نابسامانی ها از خود این شخص بوده است و اگر وی در این سالها کار عام المنفعه و کار اساسی انجام داده بود و از فرصت ها استفاده و در این شهرها کار زیربنایی انجام می داد الان بیکاری به 40 درصد نمی رسید.

هاشمی پور با اشاره به جریان میثاق نامه بین خود و کاندید اشاره شده، گفت: من از ابتدای ثبت نام با مشورت و همراهی آقایان به صحنه آمدم و آنها من را تا دقیقه 90 همراهی کردند بنابراین این سناریویی که با همراهی رفقایشان بازی کردند صادقانه نبود.

این نامزد انتخاباتی به کلنگ زنی و رهاسازی پتروشیمی و کارخانه سیمان دهدشت اشاره داشت و خاطرنشان کرد: آقایان می گویند اینها توجیه اقتصادی نداشت پس اگر توجیه اقتصادی نداشت چرا کلنگش را زدید، کارخانه سیمان اگر توجیه اقتصادی نداشت چرا مردم را معطل کردید چرا زمینهای کشاورزی تنگ سپو را اشغال کردید و نمی گذارید مردم حداقل کشاورزی کنند.

 
وی افزود: اگر تمام خوزستان و چهارمحال را بسیج کنید و تمام امکانات و دوستانتان را جمع کنید دیگر محلی از اعراب بین جوانان و مردم ندارید.

هاشمی پور در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امیدوارم فرمانداران، دوستان نظارتی و امنیتی همانطوری که تا الان هوشیار بودند، حواسشان جمع باشد تا در روز انتخابات حق و حقوق مردم ضایع نشود چون کسی که در ملا عام اعلام می کند اگر یک رای هم شما به من ندهید من پیروز میدانم این از کجا آب می خورد، پس باید مراقب باشید.

 وی در ادامه ابراز داشت: به شما مردم عرض می کنم که با داشتن روح انقلابی و روحیه جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی مخزن سد کوثر را برای آبگیری و آبیاری دشت های حاصلخیز چرام آماده می کنیم.

 این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توجه به بخش گردشگری و ایجاد مجتمع های تفریحی رفاهی را از دیگر برنامه های خود در شهرستان چرام اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم با کمک مسئولین و با همه فناوری و اطلاعاتی که داریم و بخش خصوصی را وارد عمل کنیم و با جذب سرمایه گذار در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهیم.

هاشمی پور در پایان توصیه ای به نخبگان تفکر اصولگرایی و اصلا طلبی داشت و گفت: شما دو تفکر دارای مجوز و دو تشکیلات سازمان یافته هستید ولی زمانی سازمان شما ارزش و جایگاه دارد و می توانید عرض اندام کنید که برای جامعه مثمرثمر باشید و در جهت انجام کارهای عام المنفعه و برای توسعه منطقه به هم کمک کنید بنابراین بدانید با تفرقه، جدایی، شکاف و فاصله گرفتن از یکدیگر نمی شود جامعه را توسعه داد .

 

منبع/پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: