« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
آوای رودکوف:طی مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد ،آموزش و پرورش و جمعی از شورای اداری شهرستان لنده  جشن نیکوکاری به صورت نمادین در دبستان دخترانه عصمت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، صبح امروز طی مراسمی با جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان لنده  ،دانش آموزان .و اصحاب رسانه ، جشن نیکوکاری به صورت نمادین در دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی لنده در این مراسم گفت: دانش‌آموزان امروز بیست‌و‌ششمین سالگرد احسان و نیکوکاری را در آستانه بهار طبیعت جشن گرفتند.

کرامت دوستی  با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری در سال جاری «بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری» است، گفت: جشن نیکوکاری نماد همدلی، اتحاد، و نیکوکاری مردم سخاوتمند به ویژه دانش‌آموزان نوع‌دوست است.

وی به اهداف برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین نسل آینده، کاهش دغدغه‌های نیازمندان در آستانه سال نو و توسعه مشارکت دانش‌آموزان در امور عام‌المنفعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

دوستی خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند همان آموزشگاه‌ها توزیع می‌شود.

                                                                                                                      

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: