« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۳
شهروندان آگاه باشند که برای انتقال پول به حساب آنها، نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در سال‌های اخیر، مجرمان حرفه‌ای از روش‌های جدیدی از جمله ارسال پیامک، برقراری تماس تلفنی و طرح موضوعاتی مانند پیدا کردن سکه، انتخاب تصادفی از سوی برنامه‌های رادیویی، برنده شدن سفر حج، عتبات عالیات، همراه اول و ... جهت فریب فراد و کلاهبرداری از آنان استفاده می‌کنند.

سرهنگ سید رحمان موسوی افزود: در این شیوه، مجرم با تحریک حس طمع در مالباخته، طعمه را به دستگاه خودپرداز راهنمایی و با روش‌های مختلفی از قبیل کارت به کارت و یا اخذ رمز دوم اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مالباخته می‌کند.

وی گفت: فرد کلاهبردار در نزدیکی دستگاه خودپرداز پرسه می‌زند و به محض شناسایی طعمه که معمولا افراد بی‌سواد یا سالخورده هستند، به بهانه کمک کردن در برداشت وجه، اقدام به تعویض کارت عابربانک مالباخته با کارتی جعلی و یا سوخته می‌کند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: شهروندان آگاه باشند که برای انتقال پول به حساب آنها، نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: