« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
آوای رودکوف:به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا رییس بنیاد شهید کهگیلویه به همراه پرسنا این اداره با امام جمعه این شهرستان دیدار به عمل آوردند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: بهنام صمدی فرد در حاشیه این دیدار به تشریح گوشه ای از عملکر این اداره در سال جاری پرداخت و پرداخت وام به 417 نفر با اعتبار 32و میلیاردو 220 میلیون تومان، ثبت کمیسیون 560 نفر برای اشتغال، دیدار و سرکشی از یک هزار و 940 خانواده ایثارگران و شهدا و  550 نفر در طرح پایش سلامت را از جمله عملکردهای بنیاد شهید کهگیلویه در سالجاری عنوان کرد.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه غرس نهال به یاد 417 شهید شهرستان،  تجلیل از اصحاب رسانه، همایش پیاده روی خانواده، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدای اسفند ماه، غبارروبی گلزار شهدا، نصب تابلوهای شهدا در بلوارها، برگزاری مسابقات قرآن جامعه ایثارگری، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، را از جمله برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه در هفته مقام شهدا عنوان کرد.
وی استفاده 9هزار خانواده ایثارگر از کارت بیمه طلایی، اجرای پانزده برنامه ملی و مذهبی، پرداخت شهریه 335 دانشجو فرزندان ایثارگر به صورت 100درصد و ثبت نام 600نفر در مسابقات قرآنی را از دیگر عملکردهای بنیاد شهید در سال جاری عنوان کرد.

صمدی فرد وضعیت نابسامان شهدای گمنام دهدشت را یادآور شد و با بیان اینکه این شهدا در دهدشت مظلوم واقع شده اند گفت: متولی پروژه شهدای گمنام دهدشت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می باشد و همه اعتبارات آن به این نهاد تخصیص داده می شوند و اداره بنیاد شهید کهگیلویه عملا نمی تواند هیچ کاری در این خصوص انجام دهد.

وی با بیان اینکه چندین شهدای گمنام در دیگر شهرستان‌ها بعد از شهدای دهدشت تشییع شدند و ساماندهی آن‌ها صورت گرفته است، خواستار پیگیری، تدبیر و چاره‌اندیشیدن برای وضعیت شهدای گمنام دهدشت از امام جمعه این شهرستان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: