« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
 روند انتخابات به گونه اي بود كه سكوت راجايز ندانستم و وظيفه شرعي و قانوني ايجاب نمود با استناد به تخلفات انتخاباتي ، لايحه اعتراضي خود را همراه با مستندات تقديم مجاري قانوني و شوراي محترم نگهبان نمايم

 

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام موحد در بیانیه ای با اعلام اینکه پس از برگزاري انتخابات و اعلام نتايج اوليه  با استناد به تخلفات انتخاباتي ، لايحه اعتراضي خود را همراه با مستندات تقديم مجاري قانوني و شوراي محترم نگهبان نموده ام و هم اکنون تمکین به قانون را وظیفه ی خود می دانم از هواداران خود تقدیر و تشکر نموده است.

متن بیانیه وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

مردم متدين و ولایتمدار شهرستان های کهکیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام ؛

ضمن عرض سلام و احترام به پیشگاه شما مردم شریف و همیشه در صحنه ، از خداوند منان طول عمر بابركت براي مقام معظم رهبري  ( مدظله العالي ) مسئلت دارم . حضور با شکوه شما در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  یادآور پیشینه پر افتخار و غرورآفرین مردمانی است که برای حراست از آرمانها و ارزشهای این نظام شکوهمند از جان و دل مایه گذاشتند . اینجانب علیرغم وجود شرائط خاص ، بنا به دعوت اقشار مختلف مردم پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته و در زمان بسیار محدود ،  لطف و محبت مثال زدنی مردم عزیز مناطق مختلف را نسبت به خودم شاهد بودم .
انتخابات 7 اسفند با همه فراز و فرودها برگزار گردید و شور و شعف شما مردم ، فضائی پر از امید را در جامعه ترسیم نمود .
بنده بعنوان برادر و فرزند شما که همواره در کنارتان بوده و هستم به خود می بالم که مرا در این راه همراهی نمودید و از عنايات خود بی نصیبم نگذاشتيد . یقینا بزرگترین سرمایه این حقیر پس از لطف خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر ( عج ) اعتماد شما مردم شريف و بزرگوار است كه در ادوار مختلف به اين  خادم كوچك داشته ايد .
پس از برگزاري انتخابات و اعلام نتايج اوليه ، همانطوريكه  كه همگان از نزديك شاهد بودند روند انتخابات به گونه اي بود كه سكوت راجايز ندانستم و وظيفه شرعي و قانوني ايجاب نمود با استناد به تخلفات انتخاباتي ، لايحه اعتراضي خود را همراه با مستندات تقديم مجاري قانوني و شوراي محترم نگهبان نمايم  ( جا دارد از مردم آگاه ، جوانان پرشور ، دانشجويان ، فرهيختگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب كه در اين پروسه قانوني ما را ياري نمودند تقدير و تشكر شود  ) . علي ايحال عليرغم وجود اسناد و مدارك متقن ، تصميم نهايي به تاييد انتخابات در حوزه كهكيلويه بزرگ منتهي گشت .
از آنجا كه همواره خود را مطيع قانون و مصالح نظام دانسته و ميدانم در اين برهه از زمان نيز تمكين به قانون را سرلوحه كار خود قرار داده و از ذات اقدس الهي ميخواهم همه ما را عاقبت به خير گرداند .
زبان و قلم از پاسخگوئي به الطاف ، محبت ها ، همراهي و همزباني شما عزيزان قاصر است و خود را مديون و منت دار يكايك برادران و خواهران مي دانم .
مجددا از همه اقشار ، گروه ها ، ايلات و طوايف در مناطق مختلف ، خصوصا خانواده معزز شهدا ، ايثارگران ، آزادگان و جانبازان صميمانه سپاسگزارم ، واضح و مبرهن است اينجانب همچون گذشته بعنوان خادم و برادر كوچك شما در كنارتان خواهم بود و اين جريان فكري ، ولائي ، سياسي و اجتماعي همچنان پويا و سرزنده خواهد ماند و افق هاي روشني را ترسيم خواهد نمود .

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمين

سيد محمد موحد
٢٥ اسفند 1394

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: