« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
آوای رودکوف:ثبت‌نام استخدام پست بانک ایران با توجه به تعطیلات نوروزی تمدید شد

 به گزارش آوای رودکوف ،طی این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های مورد نیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار می‌شود، داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند شرکت نمایند.

با توجه به مصادف شدن  با تعطیلات پایان سال 1394، ایام نوروز، مهلت شرکت در این مرحله از آزمون استخدامی تا 20 فروردین سال 1395 تمدید شد.

رده‌های شغلی موردنیاز نگهبان، متصدی امور بانکی، کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی است و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون حقوقی (انگلیسی)، حقوق تجارت، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و کیفری و متون فقه، رده شغلی متصدی کارشناس (ارزی) شامل مالیه بین‌الملل، تجارت بین‌الملل، بانکداری بین‌الملل، خرید و سفارشات خارجی و زبان انگلیسی (بازرگانی) است که افراد قبول شده در آزمون کتبی پس از انجام مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی به استخدام پست بانک ایران در می‌آیند.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب‌سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه نمایند.

ثبت‌نام از شانزدهم اسفندماه سال 1394 آغاز و تا بیستم فروردین ماه سال 1395 انجام و کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آن نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: