« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
آوای رودکوف:گردشگران و مسافران نورزی شهرستان لنده از کمبود امکانات و سرویس های بهداشتی در مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان گلایه نموده  و خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به رفع این کمبودات شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مسافران نوروزی با تاکید بر اینکه شهرستان لنده با غنای گردشگری خویش می تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل شود که ضعف های زیر ساختی در مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان باید مورد بیشتر مسئولان شهرستان لنده قرار گیرد.

شهرستان لنده علی رغم جاذبه های فاخر گردشگری هنوز هم به عنوان محروم ترین شهرستان در حوزه ی گردشگری در استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود که هنوز هم چشم انتظار توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی است.

مسعودحسینی یکی از گردشگران و مسافران نوروزی از استان خراسان رضوی که چندین روز میهمان شهروندان لنده ای است با اشاره به طبیعت بی نظیر این شهرستان گفت: شهرستان لنده یکی از زیبا ترین و بکر ترین مناظر در این استان است.

وی افزود: لذت و شیرینی این همه زیبایی را کمبود امکانات اولیه در مناطق گردشگری این شهرستان به کام مسافران و گردشگران تلخ می کند.

این گردشگری مشهدی اظهارکرد: یکی دیگر از مشکلات مناطق گردشگری در شهرستان لنده نداشتن تابلو نام روستاها و اماکن گردشگری است که همین امر سبب سردرگمی مسافران و گردشگران نوروزی شده است.

محمد جواد سعیدی یکی دیگر از مسافران نوروزی از استان فارس است که به همراه خانواده خود شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری برای تعطیلات عید نوروز انتخاب کرده است که وی نیز علاوه بر تحسن مناطق گردشگری در این شهرستان گفت: ما برای اولین بار است که به این شهرستان قدم گذاشتیم ولی زیبایی و جاذبه های گردشگری بکر و دست نخورده مناطق گردشگری اینجا قابل تحسین است.

وی افزود: علی رغم همه زیبایی بازهم شاهد کمبودات اولیه نظیر سرویس های بهداشتی و نداشتن شناسنامه هویتی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری در این شهرستان هستیم.

این گردشگرشیرازی تصریح کرد: امام زاده شیخ ابراهیم عباس(ع) در روستای مالشیخ نه تابلو دارد و نه جاده مناسبی در صورتی که یکی از زیباترین و بهترین مناطق در این شهرستان است چرا که در مجاورت چشمه می باشد و سرسبزی اطراف آن قابل تحسین است.

محمد ذکریایی دیگر گردشگری بوشهری که به گفته خویش همه ساله در این ایام میهمان یکی از شهروندان لنده ای است علاوه بر تکرار گلایه های گفت: ای کاش مناطق گردشگری این شهرستان در دیگر استان های کشور بود تا حضور شبانه نوروزی گردشگران را شاهد می بودیم.

وی افزود: با این وضعیت اگر مسئولان در کنار جاذبه های گردشگری امکانات مناسبی را فراهم کنند سال های آینده شاهد حضور کمتر گردشگران در این شهرستان خواهیم بود.

این گردشگر بوشهری تصریح کرد: مناطق زیبای دلی مهرجان، چشمه موگرمون و دشت های زیبا و سرسبز دشت بن و دشت آبلش آنچان زیبا هستند که ما را در این فصل از سال به خود مجذوب می کند و همه ساله به این مناطق سفر می کنیم.

علی رضا محمدی یکی دیگر از گردشگران نوروزی از استان خوزستان است که علاوه بر تقدیر از راهنمای مسافران نوروزی و غرفه صنایع گردشگری شهرستان لنده گفت: راهنمایی خیلی خوب و غرفه زیبای صنایع دستی در ورودی شهرلنده نشان دهنده فرهنگ غنی این شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه بحث کمبود امکانات در مناطق زیارتی و تفریحی و گردشگری در این شهرستان باعث رنجش ما به عنوان مسافر و گردشگر شده است که از مسئولان میراث فرهنگی و فرمانداری و بخشداری ها انتظار داریم که با رفع کمبودات زمینه حضور بیشتر گردشگران را فراهم نمایند.

این گردشگر خوزستانی اظهار داشت: امکانات رفاهی تا حدودی خوب است اما از لحاظ سرویس های بهداشتی ضعف فراوانی وجود دارد و مسافران از این نظر اذیت می شوند.

وی ضمن گلایه از برخی مسافران نوروزی گفت: متاسفانه برخی از مسافران و گردشگران با انداختن زباله در مناطق گردشگری آثار نامطلوبی از خود به جای میگذارند که امیدواریم به طبیعت احترام بگذارند و مسائل مربوط به بهداشت عمومی را رعایت کنند.

به هرحال لازم است مسئولان ارشد و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان لنده ضمن احترام به دغدغه های مسافران و گردشگران نوروزی که این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خویش انتخاب نموده اند را ستوده و نسبت به رفع این نقایص که هرساله برای مسافران تکراری است اقدام نمایند تا این گردشگران و مسافران نوروزی با ثبت بهترین خاطرات این شهرستان را ترک کنند.

منبع/پایگاه خبر لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: