« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
آقای تاجگردون ،مگر شما نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هستید که به جای مردم تصمیم گیری می کنید؟آیا این صحبت شما در تناقض با دموکراسی نیست ؟!

پایگاه خبری آوای رودکوف:

محمد یوسفی:دنیای سیاست دنیایی پیچیده و مرموزی است؛دنیایی که هر از چندگاهی افرادی خود آگاه و ناخودآگاه وارد آن می شوند و در بسیاری از مواقع انسان با اختیار و اراده از آن خارج می شود و در بسیاری مواقع هم با اکراه و اجبار.دنیایی که معمولا منشور اخلاقی منظمی ندارد و اگر هم منشور اخلاقی منظمی باشد اکثرا به آن پایبند نیستند.

در یکی از سایت های استان مصاحبه ای از آقای تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت را مطالعه نمودم که چند نکته از این مصاحبه بسیار جالب بود؛ از جمله : «تا سال سوم نگاه می کنیم اگر هاشمی در یک سه خط نوشته ۲۰ تا غلط داشت در سال چهارم همه با هم او را به زمین می‌زنیم،اگر عدل هاشمی در کار عمرانی خوب است اما در کار سیاسی خوب نیست و تندروی می کند و به هر چیزی غر می‌زند و منافع مردم را نگاه نمی‌کند، او را به زمین می زنیم»

جناب آقای تاجگردن!یکی از رذایل اخلاقی خود برتر بینی و غرور است. غرور به معنی اینکه، شخص از همه کس و همه چیز خود را بالاتر می‌داند.در تعریف لغوی همچنین شخص می‌تواند نسبت به کسی یا گروهی یا ملتی و یا چیزی خاص، احساس غرور کند. در مقابل غرور احساس تواضع و فروتنی وجود دارد؛ در جایی دیگر در خصوص غرور می خوانیم :«غرور به هیچ وجه پسندیده نیست، اما ویژگی‌های مثبتی که در برخی انسان‌ها وجود دارد نباید با این رذیلت اخلاقی اشتباه شود؛ مانند عزّت نفس؛ کسی که گوهر ارزشمندى در اختیار دارد، از او سخت مراقبت می‌کند. هرچه ارزش دارایى بیشتر و توجه انسان به ارزش آن افزون‌تر باشد، مراقبت و هوشیارى او در صیانت از آن گوهر بیشتر خواهد بود؛بویژه آن‌که بداند اگر این گوهر با شیوه‌اى صحیح در مسیر تراش قرار گیرد و صیقل یابد؛ ارزش آن چندین برابر می‌شود. براى نگاه‌دارى از این سرمایه خدادادى باید خود را به صفتى آراست که در ادبیات دینى از آن به عزّت نفس تعبیر می‌شود.

‏انسان عزیز احساس ارزشمندى و سرفرازى می‌کند و هرگز خود را خوار و درمانده نمی‌یابد. چنین اشخاصی اگر دارای حالات و رفتار خاصی باشند، نباید کسانی که از این ارزش و فضیلت انسانی محروم هستند، آنها را متهم به تکبر و غرور و خودبینی کنند.»

جناب آقای تاجگردون!بنده به عنوان یک شهروند کهگیلویه بزرگ نوع صحبت شما در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را دخالت در حوزه انتخابیه می دانم؛مگر منتخب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ رقیب شماست؟! شما گفتید:«منتخب مردم کهگیلویه بزرگ را اگر ...زمین می زنیم»مگر شما نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هستید که به جای مردم تصمیم گیری می کنید؟آیا این صحبت شما در تناقض با دموکراسی نیست ؟! مگر سیاست دست شماست که دیگران را زمین بزنی؟! آیا این نوع ادبیات و صحبت کردن شما توهین به شعور مردم نیست ؟

جناب آقای تاجگردن! نیک می دانی که آراء اصولگرایان وکسانی که به اصولگرایان رای دادند در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از مجموع 135هزار رای دهنده 110هزار نفر به جریان اصولگرایی رای دادند،زیرا اصلاحات فقط در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با اینکه تمام مدیران و...را دراختیار داشت26هزار رای در صندوق داشت .مشخص است این مردم استقبال چندانی از اصلاحات ندارند.

در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با آنکه نماینده اصلاحات مشخص بود فقط 35هزار رای در سبد اصلاحات بود و جریان اصولگرایی در مجموع در این دو حوزه بیش از سه چهارم آراء را از آن خود کرد.

فقط در حوزه انتخابیه گچساران وباشت و حمایت بسیاری از اصولگرایان از شما توانسته اید60هزار رای داشته باشید؛شاید شما تصورتان این باشد که برخی آراء قومی بود که در دموکراسی دیگر قوم و قبیله معنی دارد و کاندیداهاو جریانات پشت سرآنها مشخص کننده است .

در هر حال انتظار می رود که نمایندگان استان با هر ایده و عقیده در راستای اهداف مردم و رشد و توسعه استان تلاش کنند و اینگونه مصاحبه ها نوعی توپ انداختن در زمین حریف است و باعث اختلاف و دودستگی می گردد؛ هر چند بنده هم می توانستم توهین آقای تاجگردون را بهتر از این پاسخ دهم اما بیش از این به صلاح جامعه نیست اما در صورت تکرار پاسخی به مراتب جدی تر خواهد شنید .

 

 

منبع:آوای ماغر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
احمدزاده
|
United States
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
0
درود بر تاجگردون حامی و دوست صمیمی حاج عدل هاشمی پور که نیت و اهداف خیر ایشون جز کمک و همراهی مرد آفتاب نبوده خواهشا بد برداشت نکنید
احمدزاده
|
United States
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
0
درود و صد سلام بر دکتر تاجگردون که جز همراهی و کمک به حاج عدل هاشمی مرد محبوب کهگیلویه نبوده لطفا یه کم مثبت اندیشی کنید
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
0
جناب یوسفی شما چرا این اندازه از رای که اصول گراها اوردند را دلیل قبول نداشتن اصلاح طلبها میدانید نیک می دانید که رای اصلاح طلبها درکهگلویه بزرگ از طیف مخالف بیشتره ولی زدبندها واختلافات نگذاشت ثابت شود من رای به اصولگر ها دادم ولی بدلیل مسایلی ولی اصلا اصولگرای راقبول ندارم ..... به اصلاح طلبی که به اصولگراها رای دا ند که حالاشما اینجوراظهار نظر فرمایید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: