« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
آوای رودکوف:پیکر عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در یاسوج تشییع شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و با حضور گسترده مردم شهر یاسوج، دانشجویان و اساتید و فعالان دانشجویی، پیکر مرحوم محمدجواد جلال‌فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که در محل آرامستان شرف‌آباد شهر یاسوج برگزار شد محمد جهانبخش دبیر جنبش عدالتخواهی استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مرحوم محمدجواد جلال‌فرد اظهار کرد: این بسیجی عدالتخواه همه وقت خود را برای ترویج گفتمان عدالتخواهی در استان و در سطح کشور صرف کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این جوان ولایی یکی از مخالفین سرسخت اشرافی‌گری بود که در اعتراض به قراردادهای نگین در جلوی وزارت نفت دست به اعتراض زد.

جهانبخش گفت: این جوان ولایی و انقلابی اولویت‌های نظام اسلامی را به خوبی تشخیص می‌داد و عدالت اجتماعی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی افزود: دغدغه‌های عدالتخواهی مرحوم جلال‌فرد مربوط به یک مکان خاص و جغرافیای خاصی نبود و در هر کجا حضور داشت این موضوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار می‌داد.

جهانبخش به دیگر فعالیت‌های این دانشجوی بسیجی و عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواهی اشاره کرد و گفت: کمیته‌ای به نام مطالبات حق مسکن مردم در لبیک به فرمان رهبری تشکیل داد که هدف کمک و خدمت و احقاق حقوق مردم مستضعف و حاشیه‌نشین‌ها بود.

در ادامه ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی این ضایعه را برای جنبش عدالتخواهی بسیار سنگین دانست و گفت: این چنین جوانانی پرورش یافته مکتب زیارت عاشورا و هیئت‌های مذهبی بود.

وی گفت: جلال‌فرد مبارزی شجاع بود و در سطح کشور از نیروهای مبارز و انقلابی شناخته شده در حیطه عدالتخواهی به شمار می‌رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: