« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
آوای رودکوف:در آئینی از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان آقای ایوب رضایی بعنوان معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،صبح امروز و طی مراسمی ایوب رضایی به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم با مهم خواندن حوزه متوسطه در نظام تعلیم و تربیت گفت: دوره متوسطه یکی از بخش‌های مهم دوره تحصیلی دانش‌آموزان است و باید برنامه‌های کیفی در این حوزه اجرا شود.

هادی زارع‌پور بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای دانش‌آموزان دوره متوسطه تأکید کرد و افزود: برنامه‌محوری مهم‌ترین اصل در دوره متوسطه است که در این دوره برنامه‌های مهم کیفی تهیه و تدوین شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات سید علی‌اکبر هاشمی معاون اسبق آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: معاون جدید آموزش متوسطه آموزش و پرورش با برخورداری از ظرفیت‌های علمی این مسئولیت را بر عهده گرفته که امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در حوزه متوسطه استان باشیم.

زارع‌پور با اشاره به برنامه‌های مدنظر آموزش و پرورش استان افزود: تحقق برنامه‌های مدنظر آموزش و پرورش مستلزم همکاری و مشارکت تمام حوزه‌های این بخش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: