« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
آوای رودکوف:معاون گردشگری کشور اظهار کرد: امسال در نوروز استان‌های خراسان جنوبی، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد برای اولین بار میزبان بیش از ۱ میلیون نفر گردشگر بودند.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مرتضی رحمانی موحد در نشست خبری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: امسال دو پایه آماری برای ستاد یعنی نفر شب اقامت و بازدید از مراکز تفریحی تاریخی فرهنگی مذهبی در نظر گرفتیم. آمار‌ها نشان می‌دهد که با ۶۲ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی با افزایش ۱۰ درصدی روبرو هستیم. همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید از مراکز تفریحی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی صورت گرفته است که نشان می‌دهد؛ اوقات زیادی از وقت مردم به فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز پرداخته شده است.

معاون گردشگری کشور اظهار کرد: امسال ۳ استان به باشگاه استان‌های مقاصد گردشگری با بیش از ۱ میلیون نفر اقامت افزوده شده است که این ۳ استان خراسان جنوبی، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد هستند.

رحمانی موحد افزود: همچنین امسال تا پیش از پایان فروردین ۶ شهر بر‌تر مدیریت گردشگری را انتخاب می‌کنیم که یکی از این شهر‌ها از میان کلانشهر‌ها ۲ شهر از میان مراکز استان‌ها، ۲ شهر از شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و یک شهر از میان شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: