« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
آوای رودکوف:سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان از دیدار اعضای این کمیته با رئیس مجلس در فردا صبح خبر داد.

 پایگاه خبری آوای رودکوف:"سیدحسین نقوی‌حسینی" سخنگوی کمیته هفت نفره موقت سیاستگذاری اصولگرایان در مجلس دهم، در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه این کمیته امروز تشکیل شد و سه موضوع در آن تصمیم‌گیری شد، گفت: نشست کمیته با علی لاریجانی تصمیم اول بود که هماهنگی‌های لازم برای آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: فردا ساعت 10 صبح نشست کمیته هفت نفره موقت سیاستگذاری اصولگرایان مجلس دهم با رئیس مجلس برگزار می‌شود.

نماینده ورامین با اشاره به اینکه قطعا دو فراکسیون در مجلس دهم خواهیم داشت، بیان داشت: به شدت به دنبال این هستیم که در مجلس دهم دو فراکسیون وجود داشته باشد که فراکسیون‌ها شامل فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون غیراصولگرایان باشد لذا تاکید ما بر این است که حتما یک فراکسیون اصولگرایان وجود داشته باشد.

نقوی حسینی اذعان داشت: برای موفقیت در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، در حوزه‌های انتخابیه باقی‌مانده هماهنگی خوبی میان اصولگرایان مجلس و شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان وجود داشته باشد تا بتوانیم برای مرحله دوم کرسی‌های باقیمانده را به اصولگرایان اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: برآورد ما این است که مجلس آینده، مجلس اصولگرا خواهد بود و اصولگرایان اکثریت قاطع مجلس دهم را خواهند داشت و قطعا می‌توانند تاثیر بسیاری بر روند آینده کشور در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان با اشاره به محور دیدار صبح فردای این کمیته با رئیس مجلس نیز گفت: ما لاریجانی را در مدار اصولگرایی می‌دانیم و معتقدیم که وی قطعا در فراکسیون اصولگرایان حضور خواهد داشت.

نقوی‌حسینی در ادامه افزود: یکی از موضوعات نشست فردا این است که همه باید هم همپوشانی داشته باشیم و همه نیروهای اصولگرا کمک کنند تا یک فراکسیون اصولگرایان اکثریت قاطع در مجلس دهم تشکیل شود.

نماینده ورامین خاطرنشان کرد: در مورد بقیه مسائل مجلس نیز همان فراکسیون تصمیم خواهد گرفت و این فراکسیون موضوعات دیگری از جمله انتخاب رئیس و هیئت رئیسه با نظر اعضای فراکسیون انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: