« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
آوای رودکوف/استاندار کهگيلويه وبويراحمد گفت: دولت در ايجاد مقدمات و برگزاري انتخابات در استان سعي نمود به طور کامل بي طرفي خود را حفظ نمايد وچون معتقدم نتيجه را مردم تعيين مي کنند، انتخاب مردم نيز بايد مورد احترام قرار گيرد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دکترسيدموسي خادمي افزود: ولي پس از برگزاري انتخابات و اعلام نتايج اوليه به طور طبيعي مدافع فرآيند و نتيجه انتخابات هستيم و اصل بر صحت است، چون مستنداتي مبني بر وجود انحراف در انتخابات حداقل در اختيار فرمانداري بويراحمد و هيات اجرائي قرار نگرفته است، موارد معدودي که از طرف معترضان اعلام شده بود مورد بررسي قرار گرفت و تاثيري در نتيجه انتخابات نداشت.

خادمي ادامه داد: به هر حال تصميم گيري نهايي در رابطه با انتخابات بويراحمد و دنا طبق قانون شوراي نگهبان مي باشد و در همين راستا نيز بازرساني را به استان اعزام نمود و گزارش هايي نيز در اين رابطه تهيه شده است.

خادمي تصريح کرد: به هر حال ما مطيع قانون و مجري قانون هستيم و به طور طبيعي اکثريت قاطع مردم هم تابع قانون خواهند بود و مطالبات و موارد خود را از طريق قانوني پي گيري خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین