« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
فلاحتی مطلق:امیدوارم در سال جدید با تأسی از زندگانی ائمه اطهار و منویات مقام معظم رهبری با نگاه دلسوانه به اطراف خود زمینه کاهش جرم و بزه کاری و همچنین توسعه و سلامت جامعه به خصوص استان کهگیلویه وبویراحمد را فراهم کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، فلاحتی مطلق مدیر کل زندان‌ها در ادامه دیدار های نوروزی خود این‌بار با حضور در کارخانه قند یاسوج با حبیبی مدیرعامل این کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

علی عباس فلاحتی مطلق در این دیدار خواستار نگاه همه مسئولین استانی به افراد زندانی و همکاری در هر زمینه‌ای جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و جلوگیری از آسیب در جامعه شد.

وی گفت: امیدوارم در سال جدید با تأسی از زندگانی ائمه اطهار و منویات مقام معظم رهبری با نگاه دلسوانه به اطراف خود زمینه کاهش جرم و بزه کاری و همچنین توسعه و سلامت جامعه به خصوص استان کهگیلویه وبویراحمد را فراهم کنیم.

مدیرکل زندانها افزود: باید زندان به جامعه معرفی شود. باید همه بدانند که با وجود شرایط سختی کار، زندان برنامه‌ها و سیاست‌های کلانی در خصوص اصلاح و تربیت افراد به خطا رفته در مراکز بازپروری انجام می‌دهد و همه به خصوص مسئولین و دستگاه‌ها باید در موضوع اصلاح افراد سهمی داشته باشند چرا که زندانی محصول کل جامعه است پس به کاهش جمعیت زندانی و سالم سازی محیط اطرافمان با دقت خاصی نظر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین