« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
آوای رودکوف:مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد دردیدارخود ، با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه قضا با زندان تأکید نمود.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  روابط عمومی زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد علی عباس فلاحتی مطلق در ادامه دیدار خود در سفر به دهدشت در نشستی با شاه احمد قاسمی رئیس دادگستری و کرمی دادستان این شهرستان ضمن تبریک سال جدید بر ارتقاء همکاری بیشتر و برنامه هایی برای کاهش جمعیت کیفری زندانیان تأکید نمود.

در این جلسه فلاحتی مطلق مدیر کل زندانها مشکلات ، تقطه نظرات ، پیشنهادات و مشاهدات خود از وضعیت زندانهای استان را بیان کرده وعنوان نمود: مرخص های نوروزی ، موافقت با اشتغال زندانیان ، عفو ، ازادی و پیگیری مشکلات قضایی آنان با همکاری مجمعه قضایی استان بوجد آمده که نتجه آن کسب رتبه های مطلوب در کشور و در نتیجه کاهش جمعیت کیفری زندانها را شامل شده است.

مدیر کل زندانها کاهش ورودی به زندان را یکی از عوامل مهم دستگاه قضایی خواند و اظهار داشت: یکی از وظایف دستگاه قضایی کاهش ورودی و جمعیت کیفری زنداینان است که امیدوارم قضات محترم شعبات مختلف در این زمینه از لحاظ ورودی به زندان و همکاری در زمینه مرخصی ، اشتغال ، تخفیف مجازات و… جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان دقت نظر بهتری داشته باشند.

شاه احمد قاسمی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه نیزضمن تبریک متقابل سال جدید ،در این نشست اظهار داشت: مجموعه قضایی یک خانواده است که وظیفه ما ایجاد امنیت ونظم در جامعه است لذا کار وبر نامه های ابلاغی به مجموعه زندانها ودادگستری کمک به ارتقاء نظم وآرامش در جامعه است که این میسر نمی گردد مگر با تعامل وهمکاری بین واحدهای مربوطه .

دادستان شهرستان کهگیلویه نیز در این ددیار ضمن تقدیر از حساسیت مدیر کل زندانها به موضوع کاهش جمعیت کیفری قول مساعد داد تا همکاری ومساعدت در همه زمینه ها با زندان دهدشت اعمال گردد تا مشکلات قضایی زندانیان مرتفع گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: