« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
آوای رودکوف:ستار هدايت خواه نامزد اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پیامی خطاب به مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا گفت:انتخابات عرصه امتحان و آزمایش برای همه اعم از مردم، مسئولین و کاندیداها بود. برنده اصلی این انتخابات کسانی هستند که جز به رضای حق و انجام تکلیف الهی خویش نیندیشیدند و بازنده حقیقی کسانی هستند که برای حفظ منافع دنیوی و ارضای روحیه قدرت‌طلبی خود حاضر شدند به هر ابزار و شیوه‌ای چنگ بزنند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف متن پیام استاد ستار هدایت خواه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

مردم فهیم و عزت‌طلب شهرستان‌های بویراحمد و دنا

سلام‌علیکم
اینک که به صلاحدید شورای محترم نگهبان،‌ صحت انتخابات تأیید شده است،‌ لازم می‌دانم نکات مهمی را به استحضار شما ملت شهیدپرور برسانم.

1- در ابتدا از همه شما برای اصل حضور در انتخابات تشکر کرده و سپاس قلبی و صمیمانه خود را از عزیزانی که به گفتمان عزت، پیشرفت و عدالت رأی دادند، ابراز می‌دارم. مراتب ویژه سپاس خود را در خور کسانی می‌دانم که مسیر درست و قانونی را برای احقاق حقوق خود برگزیدند و بر همه بداخلاقی‌ها، کوته‌نظری‌ها و رفتارهای غیر انسانی گروهی منفعت‌طلب،‌ صبورانه و کریمانه تحمل به خرج دادند.

2- انتخابات عرصه امتحان و آزمایش برای همه اعم از مردم، مسئولین و کاندیداها بود. برنده اصلی این انتخابات کسانی هستند که جز به رضای حق و انجام تکلیف الهی خویش نیندیشیدند و بازنده حقیقی کسانی هستند که برای حفظ منافع دنیوی و ارضای روحیه قدرت‌طلبی خود حاضر شدند به هر ابزار و شیوه‌ای چنگ بزنند؛ گاه به اتکای پول‌های کثیف و درآمدهای نامشروع خود و تطمیع این و آن؛ گاه با تکیه بر قدرت و زور و تهدید و ارعاب؛ گاه با سوءاستفاده از موقعیت اداری خویش؛ گاه با تخریب، تهمت، شایعه‌ و دروغ پراکنی؛ گاه با دریوزگی و کمک گرفتن از پیروان فرقه ضاله و استعماری بهائیت و خلاصه هر شیوه غیر انسانی و غیر الهی برای دست‌یابی به جیفه بی ارزش مقام دنیوی و حفظ منافع سیاسی خویش، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

3- اینجانب که در پی اصرار و درخواست شما مردم به‌سبب نگرانی از شرایط تحقیرآمیز چهار سال گذشته پا در این عرصه نهادم، پس از اعلام خبر غیرمنتظره نتایج انتخابات باز به درخواست شما مردم که در تجمعات مختلف روز شنبه هشت اسفند اعلام داشتید، برای پیگیری و احقاق حق شما از هیچ کوششی فروگذار نکردم و وقتی خبر برداشتن بار مسئولیت از دوش خود را شنیدم، دو رکعت نماز شکر به‌جای آوردم که هم به تکلیف و خواسته به‌حق شما عمل کردم و هم بار مسئولیت از دوشم برداشته شد؛ شما نیز خشنود و خرسند باشید که خالصانه به تکلیف خود عمل کردید و زحمات فراوانی را متحمل شدید و به اجر و پاداش الهی خویش رسیدید. مگر غیر از آن است که حیات دنیوی فرصتی برای کسب توشه و ثواب برای حیات حقیقی است و شما نیز به این مقصود نائل شدید. هر چند دنیاپرستان کوته‌فکر این حقیقت را درک نمی‌کنند و چه بسا با پوزخند و تمسخر برخورد کنند؛. البته همیشه این‌چنین بوده است؛ مگر نه اینکه انبیای الهی را بت‌پرستان دنیاطلب همین‌گونه تحقیر و تمسخر می‌کردند.

4- ممکن است دنیاطلبان سودجو و اصحاب زر و زور و تزویر با رفتارهای کودکانه و طعنه و تحقیر و تمسخر که در شأن چنین افرادی است بخواهند شما را تحریک و وادار به عکس‌العمل کنند؛ از همه شما تقاضا می‌کنم که پاسخ‌تان همان توصیه قرآن باشد که فرمود «و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما». جز سلام و کریمانه گذشتن، از هرگونه رفتار و گفتار و برخورد تنش‌زا پرهیز کرده و خونسردی، متانت، اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و از این رهگذر نیز با حلم و بردباری،‌ پله‌ای دیگر از کمال و انسانیت را طی کنید. همچنین با پایبندی به قانون، شعور و آگاهی سیاسی خود را بیش از پیش به منصه ظهور برسانید.

5- زحمات و تلاش‌های صادقانه مسئولان نظارت بر انتخابات و بازرسان شورای محترم نگهبان قابل تقدیر و تشکر فراوان است. همچنانکه آن بخش از مسئولان اجرایی که خالصانه و بی‌طرفانه (هر چند به تعداد اندک) تلاش کردند، مورد سپاس‌اند؛ اما آن بخش از مسئولان اجرایی انتخابات که بر خلاف نص قانون در قامت مسئول ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها رفتار کردند، در محکمه افکار عمومی محکوم و روسیاه هستند که این روسیاهی برای ابد در پرونده آنان ثبت خواهد شد و در یوم‌الحساب باید پاسخگوی عملکرد خویش باشند.

6- از مسئولان و فعالان ستادهای انتخاباتی اینجانب که در این مدت با امکانات اندک، زحمات و مجاهدت‌های خالصانه فراوانی را متحمل شدند تشکر وافر دارم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و سربلندی در همه عرصه‌های زندگی دارم.

7- پیوند میان قدرت و ثروت در همیشه تاریخ، عامل به قربان‌گاه رفتن حق‌طلبان بوده است. بایستی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، به مبارزه بی‌امان با فساد اقتصادی و ثروت‌های نامشروع که یکی از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، اهتمام ورزیده و با افشای چهره کریه قدرت‌طلبان دنیاپرست، بیش از پیش آنان را در افکار عمومی محکوم و مطرود کرد.

8- به همه یاران ولایی و انقلابی اعلام می‌دارم که راه و رسم اصولگرایی تمام شدنی نیست؛ بایستی کمربندها را محکم بربندید؛‌ آرمان بلند انتظار و زمینه‌سازی برای ظهور یار در رکاب نائبش را فراچشم داشته باشید و از این حوادث خرد و حقیر که افراد کوته‌بین را اسیر خود می‌کند، دلزده و مأیوس نشوید. باید خود را برای انقلاب بزرگ و جهانی آبدیده و آماده کنید.

به امید تعجیل در ظهور دولت یار
با سپاس و احترام مجدد؛ ستار هدایت‌خواه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین