« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
آوای رودکوف:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پنجمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی، نقالی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی به میزبانی یاسوج خبر داد و گفت: ایجاد فضای فرهنگی در سراسر استان از مهم‌ترین ویژگی‌های برگزاری این جشنواره است.

 رضا دهبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری پنجمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی، نقالی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی به میزبانی یاسوج هم‌زمان با دهه کرامت خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ویژ‌گی‌ها و برکات برگزاری این جشنواره در استان سخن به میان آورد و افزود: ایجاد فضای فرهنگی در سراسر استان از مهم‌ترین ویژگی‌های برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان این که اقدامات مناسبی در زمینه برگزاری مطلوب جشنواره ملی آئین‌های نمایشی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی در یاسوج انجام گرفته است، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همه تلاش خود را در راستای برگزاری مطلوب این جشنواره به کار می‌گیرد.

دهبانی‌پور تصریح کرد: در تلاش برای اجرای نمایش‌های این جشنواره ملی در دیگر شهرستان‌های استان هستیم که متأسفانه سال گذشته به دلیل هزینه بالای ایاب و ذهاب و دیگر هزینه‌ها این امر محقق نشد.

وی در ادامه به تأثیر‌گذاری و ایجاد فضای معنوی این جشنواره در استان اشاره کرد و خواستار همکاری و همراهی دیگر مسئولان استانی در راستای اجرای خوب و مطلوب این جشنواره شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حضور گروهای مختلف هنری در این جشنواره خبر داد و گفت: سال گذشته مردم کهگیلویه و بویراحمد از نمایش‌های جشنواره ملی آئین‌های نمایشی، نقالی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی استقبال خوبی داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: