« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
آوای رودکوف:فرماندار کهگیلویه خواستار همکاری مسئولان برای بهره‌برداری پروژه‌های آبرسانی این شهرستان به جهت رشد توسعه اقتصادی و جلوگیری از روند رو به رشد مهاجرت مردم شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، علی پوزش در جلسه شورای حفاظت از منابع آب که با حضور مدیرعامل شرکت منابع آب استان و منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شده بود افزود: یکی از دلایل مهاجرت مردم شهرستان کهگیلویه به دیگر شهرستان ها از جمله یاسوج و گچساران مزیت های این شهرستان ها از جمله آب و هوای مناسب و نفت آن می باشد.
وی وجود 25هزار هکتار دشت دیم در کهگیلویه را یادآور شد و بیان کرد: وجود این دشت ها می‌توانست بهترین مزیت برای این شهرستان باشد که متاسفانه از گذشته تا حالا هیچ کاری انجام نشده است.

پوزش خواستار همکاری منتخب مردم کهگیلویه و دیگر مسئولان برای به بهره برداری رسیدن مطالعات سد مارون 2 شد و عنوان کرد: این سد حتی اگر طی 10سال آینده به بهره برداری برسد امیدواری برای مردم در پی خواهد داشت و روند مهاجرت در آینده کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به سد بالیاب در دیشموک و اینکه مطالعات این سد در خوزستان انجام گرفته است گفت: طی صحبت هایی که انجام شده بود قرار بر این بود که دستگاه اجرایی آن تغییر پیدا کند اما تا الان نتیجه ای حاصل نشده است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به گذر دو رودخانه سد مارون و کوثر از این شهرستان گفت: این شهرستان هیچ سهمی از این آب ها نمی برد و مسئولان در گذشته باید چاره می اندیشیدند که متاسفانه با مهری مسئولان روبه رو شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: بر اساس مجوز ماده 215 قرار بود آب شرب از سد کوثر به دهدشت، سوق و لنده و چرام هدایت شود که با وجود همه تلاش های انجام شده در بودجه سال 95 وارد نشده و گفتند پروژه های جدید در لایحه جدید نمی آیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: