« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
آوای رودکوف:بارش شدید باران از پنج شنبه شب تا کنون موجب قطع برق ، آب ، تلفن همراه  و دکل تلویزیون  مردم شهر لنده و همچنین باعث ایجاد نا امنی برای مردم و ساکنان اطراف سیل بند  این شهر شده است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده،از نیمه شب دیشب با ورود سامانه بارشی پر قدرت ، استان کهگیلویه و بویراحمد در معرض بارش شدید باران و در بعضی مناطق برف  قرار گرفته است.

این بارشها اگر چه با توجه به خشکسالی های اخیر موجب خوشحالی بسیاری از مردم و خصوصا کشاورزان ودامداران شده است اما در برخی مناطق  بر اثر ایجاد سیل و بارش تگرگ موجب خرابی‌هایی شد که کشاورزان و باغداران بیش از همه دچار خسارت شدند.

در شهرستان لنده نیز بارش شدید باران علاوه بر قطع آب ، برق ، تلفن همراه  ، قطع راههای روستایی و دکل تلویزیون باعث ایجاد نا امنی برای ساکنان حاشیه کانل پشت سیل بند گردیده به نحوی که اکثر خانوادها ی این منطقه از ترس ورود آب به منازل خود دیشب را تاصبح بیدار بودند.

کانل سیل بند لنده علاوه بر اینکه در تا بستان دارای بوی نامتبوع و متعفن شدید می باشد در زمستان نیز باعث ایجاد نا امنی برای خانواده ها گردیده که متاسفانه این مهم مورد غفلت مسولان شهرستانی و استانی قرار گرفته  است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: