« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
آوای رودکوف:رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در دیدار رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اعلام کرد به طور قطع نامزد ریاست مجلس خواهم شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، قدرت‌علی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان و نایب رئیس خانه احزاب ایران، صبح امروز (یکشنبه) با محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم، دیدار کرد.

در این دیدار حشمتیان گزارشی از تحرکات مستقلین و اعتدال‌گرایان در سطح کشور و در مرحله اول انتخابات ارائه و اظهار داشت: از 30 کاندایی که در تهران با اقبال مردم مواجه شدند، 12 نفر از منتخبین در لیست اعتدال‌گرایان و مستقلین حضور داشتند.

نایب رئیس خانه احزاب در این جلسه خطاب به عارف گفت: ما مصمم هستیم که در دور دهم مجلس 3 فراکسیون اصولگرایان به ریاست لاریجانی، مستقلین به ریاست آقای مطهری و اصلاح‌طلبان به ریاست شما تشکیل دهیم.

عارف نیز ضمن تشکر از حضور پرشور مستقلین و اعتدال‌گران در انتخابات مجلس دهم، از ردصلاحیت چهره‌های شاخص همچون رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان، ابراز تأسف کرد.

وی همچنین اظهار داشت: قطعاً کاندیدای ریاست مجلس خواهم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: