« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
آوای رودکوف:بخشدار سوق با اشاره به تعطيلي پروژه بهسازي محور سوق به دهدشت،  وعده‌هاي بي‌عمل را بازي با افکار عمومي دانست و تصريح کرد:هر چه زمان بيشتري از آغاز اجراي اين پروژه مي‌گذرد پيشرفت قابل قبولي از آن حاصل نمي‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت،تورج رزمجو در جمع خبرنگاران با بيان اينکه مدير کل راه و شهرسازي استان در بازديدي از اين شهر و ديدار با امام جمعه ، آسفالت پنج کيلومتر از جاده فوق  تا نيمه نخست سال 95 را  وعده داده بود  اظهار کرد: اين وعده تنها در حد حرف باقي مانده و با گذشت چند ماه نه تنها تحقق نيافته،بلکه پروژه نيز تعطيل شده است.

رزمجو تصريح کرد: اواخر سال گذشته به علت رها نمودن پروژه از سوي پيمانکار،عمليات اجرايي متوقف شده و هم اکنون هيچ گونه وسايط نقليه‌اي در اين محور نيست.

بخشدار سوق همچنين به  خسارات ناشي از بارش بارانهاي اخير  اشاره کرد و افزود: طبق برآورد کارشناسي تاکنون 2 ميليارد و 420 ميليون ريال در سه بخش زراعت،دام و باغات اين بخش خسارت وارد شده است.

رزمجو تصريح کرد: راه‌هاي روستايي بخش سوق تخريب شده و از 15 روستاي حوزه دژکوه 12 روستا به علت خسارات وارده قطع شده و تاکنون بازگشايي نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین