« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
آوای رودکوف:به همت پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مرکز پزشکی قانونی شهرستان بهمئی افتتاح شد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مرکز پزشکی قانونی شهرستان بهمئی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه شهرستان بهمئی با مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی قریب به 50 هزار نفر از مرکز استان 300 کیلومتر فاصله دارد گفت: در سال‌های اخیر به دلیل کمبود نیروی پزشک در مراکز پزشکی قانونی سراسر استان، مشکلات بسیاری برای مردم این منطقه در رفت و آمد به مرکز استان به وجود آمده بود و خدمات‌رسانی به مردم محروم منطقه به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولین پزشکی قانونی استان محسوب می‌شد.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های انجام شده در استان و همکاری و مساعدت ریاست دادگستری شهرستان بهمئی، مکان مناسبی در دادگستری استان جهت استقرار این مرکز در نظر گرفته شد اظهار کرد: اقدامات به همراه تجهیز مرکز به ملزومات پزشکی و اداری و نیز تامین نیروی انسانی پزشک معاضدتی و کارمند پذیرش منجر به تکمیل فرآیند افتتاح مرکز مذکور شد.

وی گفت: دکتر عبادتی به عنوان سرپرست مرکز پزشکی قانونی شهرستان بهمئی معرفی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: