« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
آوای رودکوف: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای حکم اخیر دیوان عالی آمریکا مبنی بر مطالبه غرامت از جمهوری اسلامی ایران را بشدت محکوم کرد.

 به گزارش ایرنا،سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن محكوم كردن حكم اخیر دیوان عالی آمریكا مبنی بر مطالبه غرامت از جمهوری اسلامی ایران را بشدت محكوم و آن را گواه دیگری از ادامه نفوذ محافل صهیونیستی در تصمیم گیری های دولت آمریكا خواند.

حسین جابری انصاری كه به همراه وزیر خارجه ایران در نیویورك بسر می برد، روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای حكم صادره از سوی دیوان عالی آمریكا علیه ایران را بشدت محكوم كرد و آن را مغایر با اصول و مبانی اولیه حقوق بین الملل دانست.

وی در این بیانیه گفته است كه صدور چنین حكمی از سوی دیوان عالی كشور آمریكا به منزله به سخره گرفتن عدالت و قانون است و هیچ گونه حقی را برای اتباع كشور ایجاد نخواهد كرد.

جابری انصاری با تصریح این كه چنین حكمی دستبرد به اموال جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، اضافه كرده است كه طبعا مسئولیت جبران خسارات و پرداخت غرامت های تحمیل شده این حكم بر ایران بر عهده دولت آمریكا خواهد بود.

سخنگوی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران افزوده است كه علاوه بر همه این ها این حكم نشان دهنده تداوم تاثیرپذیری دولت آمریكا از محافل صهیونیستی و استمرار اقدامات خصمانه این دولت علیه ایران بوده و تنها به افزایش بی اعتمادی شدید دولت و مردم ایران نسبت به سیاست های خصمانه آمریكا منجر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: