« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
به گفته محبوب الحق(که از تئوري پردازان است) نيوتني بايد پيدا مي شد تا از خود بپرسد که چرا سيب به جاي آنکه به هوا پرتاب شود ، به زمين مي افتد و بر پايه اين سوال قانون جاذبه را کشف کند.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علیرضا روستا مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل انجمن علمی هوافضای استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: طی حکمی از سوی علی محمودی رئیس کل انجمن علمی هوافضای استان افشین مردانی رئیس انجمن علمی هوافضای شهرستان گچساران که از مدیران نمونه انجمن هوافضای استان میباشد با حفظ جایگاه به سمت مشاور عالی رئیس کل منصوب شد.

وی در خصوص توسعه و نقش نخبگان گفت: مهمترين مسأله در توسعه پايدار نقش و جايگاه نخبگان و به طور کلي نيروهاي انساني کارآمد و فرهيخته است.

وی افزود: مهمتر از اين مهم کشف پديده هاي بديهي و ساده است. به گفته محبوب الحق(که از تئوري پردازان است) نيوتني بايد پيدا مي شد تا از خود بپرسد که چرا سيب به جاي آنکه به هوا پرتاب شود ، به زمين مي افتد و بر پايه اين سوال قانون جاذبه را کشف کند. اينشتيني بايد ظهور مي کرد تا بگويد، مفهوم زمان و مکان نسبي است نه مطلق تا نظريه نسبيت ساخته شود و . . . اگرچه بسياري از مسائل بديهي هستند، اما چه بسا ممکن است مورد توجه قرار نگرفته و مغفول واقع شوند. نقش نخبگان در توسعه نيز از جمله بديهياتي است که لااقل در برخي از کشور ها مغفول واقع مي شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل انجمن هوافضای کهگیلویه و بویراحمدگفت:اين در حالي است که انسان ها هم هدف و هم وسيله توسعه اند. انسان ها به جاي اينکه در حاشيه توسعه باشند و توسعه از بالاي سر آنها بگذرد، بايد هدف و موضوع اصلي توسعه قرار گيرند، نه يک مجرد اقتصادي از ياد رفته، بلکه واقعيتي زنده که مصدر فکر و عملند. نه قربانيان يا بردگان بي پناه فرايند توسعه بلکه صاحبان و خداوندان آن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: