« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۲
آوای رودکوف:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های استانی برای بررسی علل افزایش بیکاری پای کار باشند و علت این مسئله را بررسی کنند.

 

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان توسط بانکها خبر داد و گفت: اگر قرار است روند به همین منوال باشد برگزاری جلسات این کارگروه هیچ نتیجه و خروجی خوبی برای کهگیلویه و بویراحمد نخواهد داشت.

مجید محنایی در نشست شورای اشتغال استان، با ابراز نگرانی از رشد نرخ بیکاری استان گفت: مدیران دستگاه‌های مربوطه باید آسیب‌شناسی کنند که چرا نرخ بیکاری به سرعت رشد یافته و از ۱۴٫۸ به ۱۷٫۷ رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های استانی برای بررسی علل افزایش بیکاری پای کار باشند و علت این مسئله را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان خصوصاً استاندار به دنبال علت افزایش و راه‌های کاهش این مسئله است، عنوان کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مسئله مهمی است و مدیران و فرمانداران نباید بدون مستند آماری از افزایش یا کاهش نرخ بیکاری ارائه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت اطلاعات استان در سامانه اشتغال به خوبی انجام نمی‌شود و این آمار به روز وارد این سامانه نمی‌شود.

محنایی با انتقاد از عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط بانک‌های استان گفت: این کارگروه برای رفع موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی تشکیل می‌شود اما بانک‌ها از مصوبات این کارگروه تمکین نمی‌کنند و یا برای اجرایی کردن آنها با محدودیتی مواجه هستند، اگر قرار است روند به همین منوال باشد برگزاری جلسات این کارگروه هیچ نتیجه و خروجی خوبی برای کهگیلویه و بویراحمد نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: