« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد:دولت نباید عهد شکنی های طرف مقابل را گردن دولت قبل بیندازد ،2 میلیارد دلار پول بلوکه شده در دوران اصلاحات و در سال2003در آمریکا سرمایه گذاری شده بود که به هیچ وجه به دولت نهم و دهم مربوط نمی شود .

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف:علی محمودی فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی با اشاره به غارت 2 میلیاردی اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا، اظهار داشت: اقداماتی از این قبیل نشان می‌دهد که آمریکا به هیچ‌عنوان نمی‌خواهد پیام مثبتی به جمهوری اسلامی بدهد و همچنان برخوردهای خصومت‌آمیز خود با منافع ملت ایران را از این طریق دنبال می‌کند.

محمودی ادامه داد: آنچه که نتیجه چنین رفتارهایی است تداوم بی‌اعتمادی به آمریکا و اثبات یک کینه‌توزی ریشه‌دار و مقابله تمام‌نشدنی با جمهوری اسلامی است و اتفاقی که در این مسئله افتاد و بسیار نگران‌کننده است باز شدن باب یک ماجرا با صدور این حکم بود.

این فعال سیاسی بر همین اساس تصریح کرد: این نگرانی بیشتر از این بابت است که دولت اوباما ادعای کم‌رنگ کردن بی‌اعتمادی‌ها را دارد اما همین دولت از حکم دیوان عالی آمریکا حمایت کرد و این باعث افزایش نگرانی خواهد شد که باب جدیدی در دسترسی به اموال بلوکه شده ایران باز شود و باز هم از اموال ایران به بهانه‌های دیگر برداشت کنند.

وی با اشاره به اظهارات جان کری وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر پرداخت تنها 3 میلیارد دلار به جمهوری اسلامی بعد از برجام خاطرنشان کرد: مجموعه این اتفاقات به تداوم بی‌‌اعتمادی به آمریکا به دلیل این رفتار خصمانه کمک می‌کند.

محمودی درخصوص اظهارات جهانگیری که این غارت 2 میلیاردی را هم ناشی از اقدامات دولت قبل عنوان کرده است، گفت: اینکه اساسا چقدر این مسئله به دولت قبل باز می‌گردد، موضوعی است که خود افراد آن دولت باید پاسخ دهند اما اگر مسئله آنها نیز اعتماد به آمریکا بوده این یک اعتماد بی‌جهت است و این نشان می‌دهد که هر دولتی چه احمدی‌نژاد و چه روحانی اگر به دشمن اعتماد کنند نتیجه‌ای جز ضایع کردن منافع کشور نمی‌گیرند.

محمودی ضمن انتقاد شدید به اتهام زنی علیه دولت دکتر احمدی نژاد گفت:مگر قرار نبود که بعد از برجام تمام تحریم ها برداشته شود و دارایی های بلوکه شده آزاد شود؟!

دولت نباید عهد شکنی های طرف مقابل را گردن دولت قبل بی اندازد،2 میلیارد دلار پول بلوکه شده در دوران اصلاحات و در سال2003در آمریکا سرمایه گذاری شده بود که به هیچ وجه به دولت نهم و دهم مربوط نمیشود و این هم نتیجه اعتماد به آمریکا و بی توجهی به هشدار های رهبری بود که دولت باید از این اشتباهات پند بگیرد.

وی افزود:آمریکا به بهانه برجام و بهانه ها ی دیگر از ما باج می گیرد و اخاذی می کنند.

این فعال مسائل سیاسی تاکید کرد: آمریکا بارها از قضیه دکتر مصدق و کودتای 28 مرداد تاکنون ثابت کرده است که قابل اعتماد نیست و آنچه که ما در  تاریخ روابط ایران و آمریکا می‌بینیم دست‌اندازی این کشور به منافع ملت ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: