« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
آوای رودکوف:مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: بیمارستان بزرگ سوختگی با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع و اعتبار 8 میلیارد ریال در حال ساخت و تکمیل است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان به مناسبت هفته سلامت با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت و عملکرد شبکه بهداشت و درمان گچساران طی سال گذشته اظهار کرد: طی هفته سلامت پروژه‌های بزرگ و تأثیرگذاری در حوزه بهداشت و درمان  گچساران به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افتتاح مرکز ام.آر.آی، اورژانس بین جاده‌‌ای دژسلیمان، مرکز بهداشتی درمانی و آزمایشگاه مرکزی زنده‌یاد شکیبایی از جمله پروژه‌های مهم هفته سلامت گچساران بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: طی سال گذشته اقدامات و طرح‌های تأثیرگذار در افزایش خدمات‌دهی حوزه بهداشت و درمان در گچساران توسط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با تعامل و همکاری برخی نهادها انجام گرفته است.

اسدپور افتتاح 6 پایگاه جدید بهداشتی و درمانی در مناطق حاشیه شهر از جمله محله سادات، شهرک گلستان، شهرک فرهنگیان، شهرک خلیج فارس، سه‌رهی رزمندگان«کوی شهید محلاتی» را از اقدامات شبکه بهداشت و درمان گچساران طی سال گذشته عنوان کرد.

وی یادآور شد: ساخت ساختمان جدید خانه بهداشت هفت‌چشمه با اعتباری افزون بر یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان از دیگر اقدامات این شبکه طی سال گذشته بوده است.

اسدپور با اشاره به لزوم احداث بیمارستان سوختگی با توجه به نبود این بخش در گچساران گفت: در راستای ایجاد خدمات جدید بهداشتی و درمانی و جلوگیری از افزایش برخی هزینه‌ها و اتفاقات میان جاده‌ای برای اعزام بیماران سوختگی به شهرهای اطراف احداث بیمارستان بزرگ بخش سوختگی در دست اقدام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: کلنگ‌زنی این پروژه طی سال گذشته انجام شده و در حال حاضر مراحل اسکلت‌بندی این طرح بزرگ در حال انجام است.

اسدپور عنوان کرد: این بیمارستان بزرگ سوختگی با زیربنایی افزون بر 2 هزار و 200 مترمربع و اعتباری افزون بر 8 میلیارد ریال در حال ساخت و تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روند ساخت این بیمارستان لازم و ضروری در گچساران با شتاب بیشتری ادامه یابد تا از بسیاری از نارسایی‌ها و گلایه‌های مردمی در این خصوص کاهش پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: