« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
دولت 2 میلیارد تومان را با چک دولتی در اختیار یکی از نامزدهای اصلاح طلب قرار داد، البته این نامزد انتخابات رد صلاحیت شد اما این از خطای دولت کم نخواهد کرد.

 پایگاه خبری آوای رودکوف،قدیری ابیانه در مناظره با صادق زیباکلام در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مجلس‌های مختلف مشکلاتی داشتند؛ اما بدترین مجلس مجلس ششم بود که بیانیه به زبان انگلیسی علیه نظام نوشتند و دولت اصلاحات را تهدید کردند اگر هسته ای را تعطیل نکنی، طرح ۳ فوریتی آماده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو از اهواز، مناظره «پیش به سوی بهارستان» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در دانشکده علوم دانشگاه برگزار شد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در ابتدای این مناظره با انتقاد از رفتار دولت در انتخابات هفت اسفند اظهار کرد: دولت 2 میلیارد تومان را با چک دولتی در اختیار یکی از نامزدهای اصلاح طلب قرار داد؛ البته این نامزد انتخابات رد صلاحیت شد اما این از خطای دولت کم نخواهد کرد.

وی افزود: حساسیتی از سوی اصلاح طلبان در خصوص این فساد بزرگ مشاهده نکردیم؛ از سازمان بازرسی، دستگاه قضا و نمایندگان مجلس درخواست دارم که این موضوع را بررسی و با آن برخورد کنند. از دولت دعوت می‌کنم که به دلیل این ادعا از من شکایت قضایی کند، اما قطعا این کار را نخواهند کرد زیرا شکایت همانا و اثبات جرم همانا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: