« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
به یاد شهدای دانش آموز؛
یادواره شهدای دانش آموز شهرستان لنده در راستای هفته دفاع مقدس و با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛به همت گروه جهادی صادقین و با حمایت بنیاد علوی ؛در شب اربعین حسینی یادواره شهدای دانش آموز  شهرستان لنده به مناسبت هفته دفاع مقدس و  با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.


فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم ؛ با تسلیت اربعین حسینی و خیر مقدم به حضار فلسفه این گونه برنامه ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل آینده دانست و اظهار داشت: در دفاع مقدس مؤلفه اصلی که شکل گرفت همین شهید و شهادت بود و شهدا به موقع برخواستند و عمل کردند.

به گفته سرهنگ روح الله ویسی ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی است که هیچ وقت در کشور به فراموشی سپرده نخواهد شد.


دل جوانهای انقلابی دهه شصتی دل آسمانی و خدایی بود

حجت الاسلام اندرزیان نیز در این مراسم طی سخنانی  گفت: بعضی از شهدا با اینکه دانشگاه و حوزه علمیه نرفته بودند اما سنگر و سینه را به استغفار و اشک و آه منور می کردند.

وی افزود:رزمندگان در آستانه عملیات خود را آماده می کردند وصیت نامه می نوشتند و وصیت نامه آنها  در حال و هواهای معنوی نوشته می شد.

حجت الاسلام اندرزیان در ادامه گفت:دل جوانهای انقلابی دهه شصتی دل آسمانی و خدایی بود و آنان در مکتب و دانشگاه امان حسین ع تربیت شده بودند.

سخنران مراسم یادواره شهدای دانش آموز گفت:شهدای مدافع حرم خوب به شهدای دهه شصتی اقتدا کردند و الان راه ما هم راه شهداست و هر کس بخواهد به خدا برسد جز شریعت راه دیگری ندارد.

حجت الاسلام اندرزیان در پایان از فرمانده سپاه ناحیه لنده و خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: